بهترین پیست های اسکی دنیا

ورزش اسکی یکی از تفریحات پرطرفدار در بین جوانان، پیر و کودکان میباشد که برای سلامت روحی و جسمی بسیار تاثیر گذار است. این ورزش پرطرفدار در گذشته به طبقات ممتاز اروپایی محدود بود که این روزها  از تفریحات بسیار محبوب در زمستان شده است. درتمام نقاط دنیا پیست اسکی گردشگران بسیاری را به سمت خود میکشاند. که در کشور ما ایران مکان های بسیار حرفه ای وجود دارد که افرادی اسکی حرفه ای انجام میدهند میتوانند پیست اسکی دیزین را برای گردشگری و تفریح خود انتخاب کنند. با رویای شیرین همراه باشید تا با هم به دنیای بهترین پیست های اسکی دنیا برویم.

پیست اسکی در سوییس

سوییس ازجمله کشوربسیار زیبایی است که جاذبه های گردشگری بسیاری دارد و گردشگران میتوانند در این کشور به مکان های پیست اسکی بسیاری بروند.از جمله مکان های پیست اسکی در این کشور میتوان به روستای کوچکی نام Grimentz اشاره نمود که این روستا یکی از روستاهای بسیار شلوغی است که دارای کلبه های چوبی و رستوران های سنتی بسیار زیادی میباشد. یک مکان گردشگری بسیار جذاب هم برای استراحت و هم برای تفریح اسکی میباشد. یکی دیگر از پیست های اسکی که در مرز بین فرانسه و سوییس میباشد پیست اسکی Swiss wall است این منطقه عموما برای افرادی که در پیست های اسکی بسیار حرفه ای هستند بهترین گزینه میباشد.

پیست اسکی سوییس

پیست اسکی در فرانسه

فرانسه از جمله کشورهایی است که برای افرادی که تمایل دارند ورزش کنند مکان های ایده آل را فراهم نموده است. عزیزان میتوانید در پیست های اسکی فرانسه هم از مناظر بی نظیر لذت ببرید و هم به تفریح و گردشگری در این مناطق بپردازید. از جمله لیست برترین مکان های پیست اسکی در فرانسه عبارتند از:

  • La Face( مختص به المپیک زمستانه)
  • Tignes
  • Sarene
  • Chamonix

پیست اسکی درفرانسه

پیست اسکی بسیار زیبا در کانادا

کانادا یکی از کشورهای بسیار سرد و یخبندان میباشد که جاذبه های تفریحی برفی بسیار زیبا و هیجانی دارد پیست اسکی که در این کشور احداث شدهاست یکی از بهترین مناطق گردشگری بوده که طرفداران بسیاری دارد. گردشگران میتوانند از مناطق کشورکانادا و تفریحاتی همچون اسکی نیز لذت ببرند. در کانادا وجود جنگل های پوشیده از برف میتواند منظره بسیار زیبایی برای علاقه مندان به ورزش پیست اسکی باشد.

پیست اسکی در کانادا

بلغارستان ارزان ترین پیست اسکی دنیا

بلغارستان یکی دیگر از کشورهای ارزان در زمینه پیست اسکی میباشد که علاوه بر تفریحات متنوع دارای طبیعتی جذاب و خیره کننده نیز دارد. زیر ساخت های پیست اسکی در بلغارستان با میلیون ها پوند ساخته شده است که یکی از پیست های اسکی بسیار رویایی و دوست داشتنی میباشد.

پیست اسکی دربلغارستان

پیست اسکی اتریش کشور کوه های آلپ

گردشگران زیادی جهت تفریح  به کشور اتریش مسافرت میکنند. این کشور علاوه بر جاذبه های خیره کننده، دارای پیست های اسکی بسیاری میباشد که معروف ترین مناطق پیست اسکی در این کشورعبارتند از:

پیستاسکی سنت آنتون که این پیست اسکی در منطقه ای به نام آلبرگه که در دامنه های کوه های دماوند میباشد، واقع شده است از جذابیت این منطقه میتوان به بارش برف در این منطقه اشاره نمود که افراد بسیاری را به خود جلب میکند. وجود هتل های جذاب و شیکی که در پیست اسکی ساخته شده است میتواند جذابیت این منطقه را بیشتر نماید( درکشور ما ایران نیز نمونه ی این پیست اسکی در دیزین میباشد که میتوانید از آن لذت ببرید.)

پیست اسکی در اتریش

Harakiri نیز از پیست های اسکی بسیار خطرناک میباشد که افرادی که اسکی حرفه ای انجام میدهند میتوانند در این منطقه با وجود شیب دار بود و سطح یخی و سخت لذت ببرند. در این کشور رقابت های جهانی اسکی نیز برگزار میگردد که میتوانید این رقابت ها را در منطقه Hanenhamm از نزدیک مشاهده نمایید.

پیست اسکی ایتالیا کشور زیبایی ها

اگر میخواهید یک تجربه بیادماندنی و جذابی از سفر خود داشته باشید پیشنهاد ما به شما سفر به ایتالیاست. این کشور با دارا بود پیست های اسکی در مناطق مختلف، هر ساله توانستهاست توریست و گردشگران بسیاری را به خود جلب نماید. از جمله مناطقی که میتوان در این کشور برای پیست اسکی به آن اشاره نمود شامل:

  • مونت بلنک، یک روستا به نام Courmayeur در قسمت های پایینی Mont Blank میباشد که دارای مکانی بسیار جذاب و استثنایی که دارای رستوران های بسیار مخصوص ایتالیایی است.
  • در اطراف کوه های سلا روندا نیز پیست اسکی Sella Ronda قرار گرفته است که در 23 کیلومتر این منطقه به صورت دایره ای واقع شده است.
  • یکی از زیباترین تجربه هایی که میتوانید در این کشور داشته باشید سفر به Hidden Vally است که یکی از زیباترین پیست های اسکی میباشد که درمیان قله ها قرار گرفته و دارای طبیعتی دیدنی از آبشارهای یخ زده میباشد که اسکی کاران بسیاری را به خود جلب مینماید.

پیست اسکی در ایتالیا

پیست اسکی فنلاند

همانطور که میدانید کشور فنلاند یکی از کشورهای بدون کوه است که از جمله کشورهای پیست اسکی شناخته شده است این کشور شرایط بسیار مطلوبی را برای ورزش فراهم نموده است. در این کشور افراد حرفه ای و مبتدی میتوانند در کنار یکدیگر، از پیست اسکی لذت ببرند و در کنار یکدیگر آموزش ببینند.( در ایران نیز نمونه ی آموزش اسکی را میتوان در پیست اسکی آبعلی انجام داد)

پیست اسکی در فنلاند

جزیره اسکاتلند مناسب اسکی بازان

اسکاتلند جزیره ای است که در بیشتر ماه های این سال برف های سنگینی را مشاهده میکنید ولی این نکته را باید یاد آور شد که در این کشور امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی برای گردشگران فراهم شده است که میتوانید به اسکی بازی در این کشور زیبا بپردازید.

پیست اسکی در اسکاتلند

آمریکا معروف ترین پیست اسکی دنیا

آمریکا یکی از مشهورترین کشورهای پیست اسکی در جهان است که علاوه بر مناظر بی نظیر دارای  امکانات و خدمات رفاهی گوناگونی میباشد این کشور پیست های اسکی بسیار متنوعی دارد که میتوان نمونه های آنرا در توضیحات پایین به آن اشاره نمود.

  • Blue Sky Basin
  • Aspen
  • Corbets Couloir
  • Colorado
  • Jackson Hole Wyoming
  • Snowbird

پیست اسکی در آمریکا

آندروا کشور اسکی بازان مبتدی

اگر از جمله افرادی هستید که اسکی رابه صورت مبتدی بلدید میتوانیم به شما کشور آندرو را پیشنهاد کنیم کشور آندرومقصد بسیار خوبی برای اسکی بازان مبتدی میباشد که دارای امکانات بسیار متنوع رفاهی بوده و بی نهایت پیست های اسکی بسیار متنوع دارد. میتوان این کشور را یکی از معروف ترین پیست های اسکی در جهان معرفی نمود.

پیست اسکی آندروا

سخن پایانی

برخی از تفریحات از جمله اسکی برای تمام افراد مناسب نمیباشد و قبل از انجام این تفریح هیجان انگیز حتما باید آموزش و تجهیزات مناسب برای این ورزش را در نظر گرفت تا بتوانید بهترین تجربه را در این ورزش داشته باشید. مناطقی که در این مقاله برای شما قرار دادیم مناطق بسیار مناسب برای افرادی که تمایل دارند یک تفریح بسیار حرفه در کنار افراد معمولی داشته باشند. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

قاره

  • آسیا

  • اروپا

  • امریکا

به دنبال

  • ماجراجویانه

به سبک

  • بکرگردی

  • استراحت و ریلکسی

کشور

  • سوئیس

  • فرانسه