در سفر به گوا در کدام منطقه اقامت کنیم؟

شاید برایتان سوال باشد که در سفر به گوا در کدام منطقه اقامت کنیم، پس بیاید قبل از این سوال، توضیح مختصری از گوا که یک کشور ساحلی بسیار پربازدید است بپردازیم. کشور گوا یکی از کشورهایی است که دارای تفریحات آبی بسیار زیبا و متنوع میباشد. این کشور در جنوب غربی کشور هند قرار گرفته که سالیانه افراد بسیاری برای گردشگری به این منطقه سفر میکنند. گو یکی از بهترین مقاصد تفریحی از جمله غذاهای لذیذ، آثار باستانی، فرهنگ متنوع، سواحل زیبا و بکر و غیره میباشد. همچنین برای کسانی که برای اولین بار به این کشور سفر میکنند، بهترین گزینه است. جمعیت کشور گوا به بیش از 8.1 میلیون نفر است. اگر برای تعطیلات و خوش گذرانی تمایل دارید کشور گوا را انتخاب کنید پس باید اطلاعات کافی در خصوص اقامت در بهترین مناطق گوا هم داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله همراه رویای شیرین باشید.

بهترین مناطق سفر به گوا

اقامت در بهترین مناطق ساحلی گوا

احتمالا برایتان جذاب است که بدانید اقامت در بهترین مناطق ساحلی برخی از شهرهای گوا را افرادی نظیر توریست ها، مهاجران و افراد محلی توسعه داده اند که در این میان دولت هیچ نقشی در توسعه آن مناطق نداده است. بهترین مناطق گوا، بسیار است که افراد برای گردشگری میتوانند از مناطق مختلف گوا لذت ببرند. و دیگر مسافران در این منطقه نگران اقامت خود نخواهند بود. قسمت های شمالی و جنوبی گوا از بهترین مناطق گوا برای اقامتاست که توریست ها و گردشگران این مناطق را برای اقامت خود انتخاب میکنند. در ادامه به بررسی مناطق اقامت میپردازیم که در سفر به گوا میتوانید این مناطق رابرای اقامت در نظر داشته باشید.

تیسوادی - Tiswadi

یکی از مناطقی که میتوانید برای اقامت خود در نظر بگیرید تیسوادی است که این منطقه درپانجیم قرار گرفته و یکی از محله های پر رفت و آمد و شلوغ میباشد. که میتوانید در کنار ساحل بی نظیرش روستاهای کوچکی را مشاهده نمایید که سالیانی است که تمیز و دست نخورده باقی مانده است. تیسوادی یکی از اقامتگاه های بسیار عالی با جاذبه های گردشگری، فرهنگی و تفریحی بسیار میباشد که میتوانید برای خود در نظر بگیرید.

 

فعالیت هایی که در تیسوادی میتوانید انجام دهید

هنگامی که به بهترین منطقه گوا به نام تیسوادی وارد شدید میتوانید فعالیت هایی را در تیسوادی انجام دهید، که از جمله این فعالیت ها شامل جاذبه های باستانی مانند کلیسای بوم عیسی، که مقبره و مومیایی سنت فرانسیس خاویار در آن قرار گرفته است. محله فونتین هاس  که در قسمت لاتین شهر گوا قرار گرفته است. وجود کلیسای بزرگ آسیارا مشاهده خواهید کرد. موزهخانه گوا، گالری گیتانجالی که مربوط به تاریخ های گذشته اسکاندیناوی میباشد. همچنین جنبه رمانتیک این ساحل را میتوان به قدم زن در کنار ماسه های سفید تیسوادی و تفریحات ساحلی بسیار زیبا و شاد در نظر گرفت. همچنین این شهر زیبا خانه های رنگارنگ با خیابان های سنگ فرش شده بسیار زیبا دارد که تلفیق معماری و هنر اروپایی و هندی را در کنار یکدیگر در بر گرفته است.

سالست - Salcete

منطقه سالست که پایتخت کشور گوا محسوب میگردد یکی از مناطق تجاری و فرهنگی میباشد که برای توریست ها و افرادی که برای گردشگری سالست را انتخاب میکنند، صرفه اقتصادی دارد و با توجه به بودجه افراد این منطقه قابل مشاهده است. در این منطقه میتوانید از گشت و گذارهای شلوغ تا محیط و مکان های دیدنی این ساحل بسیار زیبا، بازدید نمایید.

فعالیت هایی که در سالست میتوانید انجام دهید

از فعالیت هایی که میتوانید در سالست انجام دهید شامل تماشای کلیسای روح مقدس مارگایو که یکی از کلیساهای بسیار بزرگ است. خرید در بازار مارگایو میباشد که یکی از بازارهای معروف سالست به شمار می آید. وجود تپه های مونته که تنها تپه موجود در مارگایو است که دارای زیبایی و چشم انداز بسیار جذابی دارد. میتوانید در زیر درخت نخل که در ساحل وارکا میباشد از منظره بسیار زیبای شن و ماسه لذت ببرید. همچنین اگر در سالست به دنبال یک آرامش و سکوت هستید میتوانیم ساحل بنولیم را به شما عزیزان معرفی کنیم.

کاناکونا – Canacona

اگر به دنبال یک اقامت خانوادگی هستید. این محیط را میتوانید در یکی از بهترین مناطق گوا به نام کاناکونا تجربه نمایید. کاناکونا در جنوبی ترین بخش گوا قرار دارد که در این منطقه میتوانید به بیش از 20 ساحل بسیار زیبا را مشاهده نمایید و از آن لذت ببرید. این منطقه یک محیط تفریحی برای کودکان دارد که میتواند آنها را سرگرم کند و با دیدن حیاط وحش میتوانید گونه هایی از حیوانات را در این باغ وحش مشاهده نمایید. کاناکونا یکی از بهترین محیط ها برای اقامت است.

فعالیت هایی که در کاناکونا میتوانید انجام دهید.

اگر از جمله افرادی هستید که از محیط های شلوغ بسیار فراری میباشید بهترین پیشنهاد ما این است که در یکی از بهترین مناطق گوا به نام کاناکونا اقامت نمایید. هنگام تخم ریزی لاک پشت ها میتوانید به سواحل گالگیبک و آگوندا بروید و به مشاهده تخم ریزی بسیار زیبای لاک پشت ها بپردازید ولی این نکته را فراموش نکنید که هرگز نباید به آنها دست بزنید. اگر با یک تور لیدر به این مکان سفر کرده باشید حتما شما را به مزرعه ادویه جات میبرند.

که در آنجا میتوانید به مشاهده وانیل، بادام زمینی، فلفل و دیگر ادویه ها بپردازید. همچنین برای دیدن نمونه های حیوانات مختلف میتوانید راهی باغ وحش مشهور هند شوید که کوتیگایو نام دارد و از دیدن حیوانات با گونه های متفاوت لذت ببرید. برای داشتن یک مسیر رویایی میتوانید بر روی شن و ماسه های ساحل و در کنار آبشار تماشایی بامانبودو قدم بزنید و از آب آرام و کم عمق آن برای شنا کردن لذت ببرید.

در آخر نیز از یکی از قدیمی ترین و پرطرفدار ترین محیط هایی از جمله معبد مالیکارجونا بازدید نموده و از تماشای این زیارتگاه لذت ببرید. در منطقه کاناکونا هر چه را که میخواهید قرار دارد از شنا کردن در دریای آرام و زیبا، پیاده روی در کنار ساحل، خوردن غذاهای خوش طعم و دلپذیر، بازدید از باغ وحش و میوه های استوایی و غیره.

خلیج بوگمالو - Bogmalo Bay

خلیج بوگمالی یکی از بهترین مناطق گوا میباشد که دارای ساحل شنی و پوشیده از نخل است که این خلیج کوچک در نزدیکی فرودگاه دابولیم و شهر بندری واسکودا گاما قرار گرفته است. میتوان گفت یکی از جمله سواحل با رفاه بسیار بالا و زیبایی خیره کننده که برای گردشگران، محل بسیار مناسبی جهت اقامت و تعطیلات پرهیجان ولی آرام است، میباشد.

خلیج بوگمالو بهترین منطقه گوا

فعالیت هایی که در خلیج بوگمالو میتوانید انجام دهید

از جمله فعالیت هایی که در خلیج بوگمالو میتوانید انجام دهید حمام آفتاب است که در ساحل شنی با وجود چترها و صندلی هایی که در کنار ساحل قرار گرفته است. میتوانید از آنها استفاده نمایید همچنین در کنال ساحل علاوه شنا کردن میتوانید از مغازه و دکان های فروش انواع سوغات نیز استفاده نمایید. البته بازدید از موزه هواپیمایی نیروی دریایی هندوستان را فراموش نکنید که یکی از بهترین موزه های جهانی میباشد.

ساحل آنجونا

یکی از بهترین مناطق گوا ساحل آنجونا است که در 8 کیلومتری شهر ماپوسا قرار دارد. در گذشته این ساحل به نام بندر تجاری اعراب شناخته شده بود که امروزه منطقه ای برای بازارهای سنتی افراد میباشد. این ساحل یکی از ساحل های بسیار پرتردد و پرطرفدار است که دیدنی های بسیار زیبایی دارد. اصولا افراد خارجی و داخلی برای عکاسی و ماجراجویی به این منطقه سفر میکنند و از آن لذت میبرند.

تیسوادی بهتری منطقه گوا

فعالیت هایی که در ساحل آنجونا میتوانید انجام دهید

فعالیت هایی که در ساحل آنجونا میتوانید انجام دهید شامل گشت و گذار کردن در چهارشنبه بازار آنجونا است که در این بازار میتوانید انواع صنایع دستی، سوغات هند و هر چیزی که احتیاج دارید را در این بازار خریداری کنید. همچنین در کنار ساحل زیبای آنجونا علاوه بر بازی های ساحلی، به شنا، پیاده روی و عکاسی بپردازید.

تیسوادی منطقه گوا

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم  سوالاتی از جمله در سفر به گوا در کدام منطقه اقامت کنیم؟ را برای شما عزیزان بازگو کنیم. ار تا بحال به کشور گوا سفر نکرده اید پیشنهاد ما به شما این است که این منطقه را برای گردشگری خود در نظر بگیرید و از سواحل و مناطق دیدنی آن لذت ببرید. امیدواریم توانسته باشیم مقاله آموزنده ای را در اختیار شما بگذاریم. برای دیدن مقالات بیشتر میتوانید به صفحه جاذبه گردشگری و دانستنی های سفر مراجعه نمایید.

قاره

  • آسیا

به دنبال

  • شهرگردی

  • دریا

  • جنگل

  • ماجراجویانه

به سبک

  • مدرن و لوکس

  • تاریخی و فرهنگی

  • رمانتیک و عاشقانه

  • بکرگردی

  • استراحت و ریلکسی

کشور

  • هند

شهر

  • گوا