آشنایی با بهترین رستوران‌های شهر نیس در فرانسه

آشنایی با بهترین رستوران نیس در فرانسه یکی از مقاله هایی است که به هیچ عنوان نباید ان را از دست بدهید چون همه افراد در هنگام سفر به هر کشوری  مشتاق آن هستند که خوراکی و غذاهای لذیذ آن کشور را تست کنند. به دلیل آنکه شهر نیس یکی از زیبا ترین شهرها در کشور فرانسه است.

علاوه بر رستوران های شیک و با کیفیت، دارای غذاهای فرانسوی و بین المللی بسیار متنوعی میباشد.  نیس یک شهر اصلی بندری فرنچ ریورا است که علاوه بر افراد علاقه مند به سواحل، افراد عادی هم تمایل به گشت و گذار این شهر هستند. پس بیایید با رویای شیرین به بهترین رستوران های شهر نیس در فرانسه سفر کنیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با بهترین رستوران نیس در فرانسه

بهترین رستوران نیس کیسوکه ماتسوشیما  

رستوران کیسوکه ماتسوشیما در نیس یکی از رستوران های محبوب در میان مردم میباشد که توسط یکی از ماهرترین سرآشپزان ژاپنی به نام کیسوکه اداره میگردد که توانسته است، این رستوران را افتتاح کند. این فرد در رستوران شخصی خود، غذاهای ژاپنی را با غذاهای فرانسوی تلفیق مینماید و یک منوی ابداعی بسیار خوش طعمی را ایجاد میکند. تنوع و خوشمزگی در غذاهای این رستوران زبانزد است و بیشتر گردشگران و توریست ها تمایل دارند به رستوران کیسوکه رفته و از غذاهای تلفیقی آن لذت ببرند.

بهترین رستوران نیس کیسوکه ماتسوشیما

 یکی دیگر از مواردی که در این رستوران به آن توجه میشود، فصلی بودن غذاهای آن است به گونه ای که میتوانید در هر فصل مواد اولیه غذاهای آن فصل را مشاهده کنید و آنها را سفارش دهید تا طبخ گردد. این مورد طبخ، میتواند برای افراد بسیار جذاب باشد. این رستوران فاصله بسیار کمی از دریا دارد و افراد میتوانند قبل از رفتن به رستوران، از قدم زدن کنار ساحل لذت ببرند و از چشم انداز دریا استفاده نموده و خاطره زیبایی را از خود برجای بگذارند. این رستوران میتواند تجربه و خاطره ای بسیار لذت بخش را برای افراد برجای بگذارد.

 بهترین رستوران نیس  لو ون کتخ در نیس Le Vintgt 4

رستوران لو ون کتخ در نیس میتواند یکی دیگر از رستوران های بیاد ماندنی باشد که میتواند افراد را با نشاط تر کند. در این رستوران میتوانید منویی را مشاهده نمایید که در طول روز و شب این منو تغییر میکند. پس اگر به دنبال یک فضای کاملا متفاوت، منحصر به فرد و با کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما این رستوران است. لو ون کتخ در نیس یک رستوران بسیار شیک و لوکسی میباشد که دکوراسیون بسیار زیبا و جذابی دارد.

 بهترین رستوران نیس  لو ون کتخ در نیس

عده ای بر این باورند که غذاهایی که در این رستوران سرو میگردد با غذاهایی که در رستوران های دیگر تست میشود بسیار متفاوت است. در این رستوران میتوانید مهارت و دقت بسیار باورنکردنی را از طبخ غذاها مشاهده نمایید. که میتواند تاثیر بسیاری بر طعم و مزه غذا، برای افراد به ارمغان آورد. در کنار هر غذایی میتوانید دو نوشیدنی سرو نمایید و افراد میتوانند بسته به علاقه خود هر کدام که مد نظر دارند را میل نمایند.

در این رستوران همه چیز فراهم شده است تا بتوانید یک خاطره فراموش نشدنی را با عزیزان و آشنایان خود تجربه نمایید. از جمله غذاهایی که به شما در این رستوران توصیه میگردد ماهی کاد، اردک و همبرگرهای خوشمزه خانگی آن است. این تنها بخشی از غذاهای لذت بخش این رستوران است. در کنار میل نمودن این گزینه ها، میتوانید از موسیقی زنده و آثار هنری آن نیز لذت ببرید.

بهترین رستوران نیس کافه رستوران لو سژور Le Sejour  

یکی از کافه رستوران های بسیار زیبا در عین حال بیادمادنی کافه رستوران لو سژور میباشد که غذایی با عطر و طعم بسیار دل انگیز دارد. این کافه رستوران به صورت خانوادگی بوده و میتوانید بهترین مدیریت را در چینش و چیدمان این رستوران مشاهده کنید.  اگر به طراحی داخلی این کافه رستوران توجه کرده باشید، میبینید که این رستوران دارای المان های آباژور، کتاب، قاب عکس، اثاثیه خانگی و گلدان گل میباشد.

بهترین رستوران نیس کافه رستوران لو سژور

 این محیط میتواند برای افرادی که به محیطی آرام و شیک علاقه مند هستند بهترین گزینه باشد. بعد از مشاهده  دکوراسیون و طراحی داخلی، سراغ منو جذاب این رستوران میرویم که دارای غذاهای  کلاسیک و خوشمزه میباشد. تزییناتی که بر روی این غذا انجام میشود به قدری جذاب و هیجان انگیز است که میتواند هر کسی را مانع از خوردن غذاهای خوشمزه کند. تمام سرآشپزان بر این باورند تا بتوانند بهترین خاطرات را برای افراد در محیطی که هستند بر جای بگذارند.

بهترین رستوران نیس رستوران لو شانتکلر Le chantecler

یکی از رستوران هایی که در هتل نگرسکو قرار گرفته است رستوران لو شانتکلر در نیس است این رستوران توسط یکی از بهترین سرآشپزهای شهر نیس اداره میشود. که غذاهای کلاسیک فرانسوی بسیار خوشمزه ای دارد.

به شما توصیه میگردد حتما از این رستوران بی نظیر دیدن نمایید و از غذاهای بسیار خوش طعم آن لذت ببرید. تنوع در داخل منوی غذایی این رستوران بسیار بالا بوده و هر کسی امکان ندارد، وارد این رستوران شود و غذای باب میل خود را سفارش ندهد. این رستوران علاوه بر آنکه تنوع غذایی بسیار بالایی دارد، در کنار غذاهای خود، نوشیدنی های بسیار خوش طعمی را نیز میتوانید سفارش دهید.

بهترین رستوران نیس رستوران لو شانتکلر

طراحی داخلی رستوران لو شانتکلر به قدری زیبا و جذاب است که میتواند میتواند هر مسافر و گردشگری را به خود جلب نماید کسی که طراحی دکوراسیون داخلی رستوران را برعهده گرفته است به معماری قرن 18 میلادی بسیارعلاقه مند بوده و از المان هایی که در آن دوران بیشتر استفاده میکردند، استفاده نموده است.

وجود لوسترهای بسیار لوکس و زیبا که چشم انداز فضا را چند برابر کرده است. اگر از جمله افرادی هستید که خیلی به حساب و کتاب علاقه دارید به هیچ عنوان به این رستوران وارد نشوید چون هزینه بسیار زیادی را باید صرف وعده های غذایی خود بپردازید. البته لازم به ذکر است برای یکبار هم که شده به دور از هر گونه حساب و کتاب به رستوران مورد علاقه و مکانی که دوست دارید بروید و از آن نهایت لذت را ببرید.

بهترین رستوران نیس رستوران اولیویرا

اگر به دنبال غذاهایی با طعم زیتون طبیعی هستید حتما رستوران اولیویرا نیس را از دست ندهید. این رستوران یکی از رستوران هایی میباشد که غذاهای خوش طعم و متفاوتی دارد و بسته به سلیقه هر فردی میتوانید غذای مورد نظر خود را سفارش دهید. کیفیت متریالی که در غذاهای این رستوران به کار رفته است بی نظیر بوده و میتوانید به هنگام صرف بادنجان با پنیر، فلفل قرمز گریل شده از وجود روغن زیتون در طبخ آن، لذت ببرید.

بهترین رستوران نیس رستوران اولیویرا

اگر شما هم از مزه و عطر روغن زیتون مجذوب میشوید، و در انتخاب و طعم غذا بسیار وسواس به خرج میدهید، پیشنهاد ما به شما این است که برای صرف غذا حتما رستوران اولیویرا را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است موقعیت مکانی این رستوران در یکی از محله های قدیمی شهر نیس است که با وارد شدن در این محل، میتوانید سرگذشت و تاریخچه این شهر را به طور کامل مشاهده نمایید. رستوران اولیویرا در سال 2000 تاسیس شده است و به دلیل سابقه طولانی که دارد در جلب نظر افراد، از قدرت و توانایی بسیار بالایی برخوردار میباشد.

بهترین رستوران نیس رستوران لا روستیسری

اگر به دنبال رستورانی هستید که تنوع بسیاری در غذاهای گوشتی دارد پیشنهاد ما به شما این است که رستوران لا روستیسری در نیس را از دست ندهید. این رستوران دارای مواد اولیه ای میباشد که از گوشت تهیه شده است و به صورت کاملا سنتی و خانوادگی طبخ میگردد و میتوانید یکی از بهترین تجربیات خود را در چشیدن غذاهای این رستوران داشته باشید. در این رستوران میتوانید از گوشت بره و گوساله تا گوشت ران اردک را تجربه نمایید. بعد از سرو غذا حتما به اطراف خود نگاه کرده و از فضاهایی که به شکل غار ساخته شده است به همراه دیواره‌های سنگی، درب های قوسی و لوسترهای تزینی لذت ببرید.

بهترین رستوران نیس رستوران لا روستیسری

بهترین رستوران نیس لاکیاردو

از بهترین رستوران نیس لاکیاردو نام دارد که توسط خانواده لاکیاردو تاسیس شده است این خانواده در سال 1927 به شهر نیس مهاجرت کرده اند و تصمیم گرفتند این رستوران را در محله قدیمی بسازند.  شاید شما نتوانید افرادی که برای اولین بار این رستوران را تاسیس نموده اند را ببینید، ولی نوادگان و بازماندگان  خانواده لاکیاردو سعی نموده اند که میراث خانوادگی خود را حفاظت نمایند و این رستوران را به دست هیچ فرد غریبه دیگری ندهند. در سال های گذشته تغییرات چشمگیری در این رستوران ایجاد شده است که میتوانید این تغییرات را از ارائه خدمات این رستوران کاملا مشاهده نمایید. هنگامی که به این رستوران وارد میشوید با زبان زیبای انگلیسی از افراد استقبال میشود و سپس منوی بسیار جذاب به همراه غذاهای خوشمزه را در اختیار مشتریان قرار میدهند. به دلیل کیفیت بسیار مطلوبی که غذای این رستوران دارد، طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است.

بهترین رستوران نیس لاکیاردو

نتیجه گیری

در این مقاله قصد داشتیم شما عزیزان را با بهترین رستوران نیس در فرانسه آشنا کنیم. رستوران هایی که در توضیحات بالا به آن اشاره شد یکی از بهترین ها هستند که میتوانید در حین گردش و تفریح از دیدن آن ها نهایت لذت را ببرید. مجموعه رویای شیرین توانسته است بهترین تورهای خود را برای سفر به فرانسه ، در دسترس افراد قرار دهد. برای مشاهده تورها حتما در قسمت تورها کلیک کنید.

قاره

  • اروپا

به دنبال

  • شهرگردی

  • ماجراجویانه

به سبک

  • مدرن و لوکس

  • تاریخی و فرهنگی

  • رمانتیک و عاشقانه

  • بکرگردی

  • استراحت و ریلکسی

کشور

  • فرانسه