معرفی بهترین مراکز خرید سائوپائولو در برزیل

در این مقاله قصد داریم شما را با معرفی بهترین مراکز خرید سائوپائولو در برزیل بیشتر آشنا کنیم. تمام افراد در هر کشور و فرهنگی که قرار داشته باشند، خرید کردن را یکی از هیجان انگیز ترین بخش سفر خود میدانند. خصوصا اگر مراکز خرید در یکی از زیباترین کشورهای برزیل به نام سائوپائولو باشد. سائوپائولو یکی از شهر های پر جن بو جوش میباشد که معماری های بسیار زیبایی دارد. اگر از جمله افرادی هستید که علاقه بسیاری به خرید کردن در آمریکای جنوبی دارید میتوانیم بگوییم، سائوپائولو بهترین انتخاب برای شما است. بیایید باهم به دنیای مراکز خرید سائوپائولو برویم. با رویای شیرین همراه باشید.

مراکز خرید سائوپائولو در برزیل

بهترین مراکز خرید سائوپائولو

از بزرگترین شهرهای برزیل، سائوپائولو است. که بهترین مراکز خرید سائوپائولو را دارد. این شهر یکی از پرجمعیت ترین شهرهای برزیل است. که مراکز خرید بسیار گسترده ای دارد. فرقی ندارد که شما به دنبال چه مرکز خریدی هستید، در این منطقه میتوانید از برندهای سطح بالا یا قیمت های پایین را مشاهده نمایید. در مراکز خرید سائوپائولو، میتوانید همه چیز را خریداری نمایید. در ادامه به بررسی مراکز خرید این شهر زیبا میپردازیم.

Pátio Higienópolis مرکز خرید در سائوپائولو 

از جمله مرکز خریدی که در بین عموم افراد از محبوبیت خاصی برخوردار است مرکز خرید Pátio Higienópolis  در سائوپائولو است. در این مجموعه میتوانید 250 مغازه، سالن بدنسازی، سینما، فودکورت و حتی یک حیاط بزرگ با 140 نوع گیاه را مشاهده نمایید. در این مرکز خرید میتوانید به فروشگاه های بسیار معروف نظیر Calvin Klein ، Tommy Hilfiger ، Lacoste ، Sephora و Carolina Herrera بروید.

مرکز خرید Pátio Higienópolis که ظاهر آن همانند یک عمارت بسیار مدرن میباشد. اگر به ظاهر این مرکز خرید توجه کرده باشید، میتوانید یک گنبد بزرگ شیشه ای که جلوه بسیار زیبایی را به آن منطقه داده است را تماشا نمایید. همچنین یکی از هیجان انگیز ترین زمان، در این منطقه زمانی است که در زمان های به خصوصی میتوانید نمایشگاه های هنری را از نزدیک مشاهده کنید.

 مرکز خرید Pátio Higienópolis در سائوپائولو

مرکز خرید Galeria do Rock در سائوپائولو 

مرکز خرید Galeria do Rock یکی از مراکز خرید جهت انواع محصولاتی نظیر تجهیزات موسیقی، وسیله بازی، تجهیزات ورزشی و غیره میباشند. افرادی که به این وسیله ها علاقه دارند میتوانند از این مرکز خرید دیدن کنند. این مجموعه شامل 6 طبقه است که در هر قسمت میتوانید فروشگاه هایی نظیر اسکیت، سالن های تاتو، فروشگاه های تجهیزات موسیقی و غیره را مشاهده نمایید.

البته این مورد هم یاد آوری کنیم که اگر به دنبال وسیله های کمیاب هم هستید میتوانید یک گشت و گذاری به این مجموعه بزنید. در طبقه سوم و چهارم مرکز خرید Galeria do Rock میتوانید انواع لباس های مردانه را مشاهده کنید که بیشتر آنها قیمتی کمتر از 10 دلار دارد.

مرکز خرید Galeria do Rock

مرکز خرید Iguatemiدر سائوپائولو 

از قدیمی ترین و اولین مراکز خرید سائوپائولو میتوان به مرکز خرید Iguatemi اشاره نمود. دراین مرکز خرید میتوانید انواع محصولات برزیلی به همراه مارک های بین المللی را مشاهده نمایید. همچنین لباس هایی نظیر لباس ساحلی، لباس های لوکس و موادغذایی، مناسب برای همه بودجه ها در این مرکز خرید موجود است. اگر برای اولین بار است که به برزیل سفر میکنید حتما از این مرکز خرید دیدن نمایید، چون میتوانید از ادویه برزیلی تا کفش های ورزشی، پیراهن، لباس های خاص و غیره را به راحتی و در یک مکان مشخص خریداری نمایید.

مرکز خرید Iguatemi

مرکز خرید Livraria Culturaدر سائوپائولو

یکی از مراکز خریدی که میتوانید از آن محصولات فرهنگی را تهیه نمایید، مرکز خرید Livraria Cultura میباشد. این مجموعه یکی از مجموعه های فرهنگی بسیار منحصر به فرد است که محصولات بسیار گوناگونی دارد که میتوانید از آنجا کتاب های خاصی را تهیه نمایید. اگر تمایل دارید به این مجموعه دسترسی داشته باشید به آدرس Av. Paulista, 2073 – Bela Vista, São Paulo – SP, 01311-940 بروید و از محصولات فرهنگی آن لذت ببرید.

مرکز خرید Livraria Cultura

مرکز خرید Centro Comercial Aricanduva

اگر به دنبال مرکز خریدی هستید که 500 فروشگاه مختلف داشته باشد به شما پیشنهاد میکنیم به مرکز خرید Centro Comercial Aricanduva بروید. در این فروشگاه انواع برندهای معروف نظیر زیورآلات، لوازم آرایشی، وسیله های دست ساز برزیلی و غیره به فروش میرسد. این مرکز خرید یکی از خاص ترین مجموعه خریدها است. که میتوانید از آن دیدن نمایید.

یکی از مزیت های رفتن به این مرکز خرید این است که علاوه بر خرید محصولات، میتوانید به بازدید 14 سینمای بزرگ دیگر نیز بپردازید. در این سینماها، فیلم های روز دنیا پخش میشود و با خرید بلیط هر سینما میتوانید از فیلم های آن از 10 صبح تا 10 شب، لذت ببرید.

مرکز خرید Centro Comercial Aricanduva

مرکز خرید D&D Shoppingدر سائوپائولو  

اگر به خرید وسیله های دکوری و دکوراسیون، پوشاک علاقه بسیاری دارید پیشنهاد ما به شما این است که از مرکز خرید  D&D Shopping  دیدن کنید. دراین قسمت میتوانید انواع مدل قیمت از کمترین قیمت تا بالاترین قیمت محصول خود را تهیه نمایید.

پس از خرید از این مرکز خرید میتوانید به کافی شاپ و یا رستورانیکه در این مجموعه قرار گرفته است بروید و در این فضا کمی استراحت کنید.

نکته بسیار مهم در خصوص مرکز خرید D&D Shopping این است که این مجموعه در تمام طول روز به غیر از شنبه و یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب بازمیباشد و میتوانید از آن بازدید نمایید.

مرکز خرید D&D Shopping

مرکزخرید cidade Jardinدر سائوپائولو 

مرکزخرید cidade Jardin یکی از مراکز بسیار گران قیمت و لوکس میباشد که برندهای بسیار بزرگی نظیر برند گوچی، روبرت، کاوالی، ورساچه و غیره در این فروشگاه وجود دارد. اگر به این مرکز خرید رفتید حتما از غذاهای لذیذی که در این مجموعه به فروش میرسد نیز لذت ببرید. ساعت این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 10 شب است به غیر از روزهای یکشنبه، در این ساعات میتوانید به گردش در این مجموعه بپردازید.

مرکزخرید cidade Jardin

مرکز خرید Brascan Open Mall در سائوپائولو

آخرین مجموعه خریدی که میخواهیم به شما معرفی کنیم مرکز خرید  Brascan Open Mall میباشد. این مرکز خرید بااین که کوچک است ولی میتوانید محصولاتی نظیر لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، پوشاک و غیره را به راحتی و بدون آنکه به محلی دیگر برای خرید محصولات متفرقه بروید، آن را تهیه نمایید.

در این مرکز خرید میتوانید به رستوران و کافه های بسیار متنوعی بروید و غذاهای لذیذ برزیلی را نوش جان کنید. همچنین این مرکز خرید سائوپائولو از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

مرکز خرید  Brascan Open Mall

نتیجه گیری

برزیل یکی ازکشورهای بسیار زیبا با جاذبه های گردشگری متنوع است که دارای خوراکی و غذاهای متنوعی میباشد. اگر تا بحال سفر به کشور برزیل نداشته اید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما برای یک بار به این کشور زیبا سفر کنید. امیدوارم مقاله معرفی بهترین مراکز خرید سائوپائولو در برزیل برایتان مفید بوده باشد.

قاره

  • امریکا

به دنبال

  • شهرگردی

  • بیابان و کویر

  • جنگل

  • ماجراجویانه

به سبک

  • مدرن و لوکس

  • تاریخی و فرهنگی

  • رمانتیک و عاشقانه

  • بکرگردی

  • استراحت و ریلکسی

کشور

  • برزیل