راهنمای سفر به شهر زیبای پاریس

پاریس یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین مقصدهای گردشگران و توریست ها میباشد. وقتی نام پاریس را میشنوید کمتر کسی است که آن را نشناسد و بیشتر افراد آن را با برج ایفل میشناسند. پاریس یکی از شهرهای بسیار زیبا و لوکس میباشد که مقاصد گردشگری بسیاری دارد. در این شهر میتوانید آثار دیدنی، موسسات، پارک های بسیار مشهور را مشاهده کنید.

تورهای پاریس یکی از تورهای بسیار پرطرفدار میباشد که در هر جای دنیا برگزار میگردد.

این شهر به شهر نورها نیز شهرت دارد و به 20 منطقه تقسیم شده است. که حدود 400 ایستگاه مترو دارد که میتوانید دسترسی بسیار آسانی را برای گردشگری خود داشته باشید.

اگر قصد سفر به پاریس را دارید حتما تا انتهای این مقاله همراه رویای شیرین باشید تا با آب و هوای شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه و موقعیت جغرافیایی آن آشنا شوید و اطلاعات کاملی را در سفر به پاریس داشته باشید.

راهنمای سفر به پاریس

آب و هوای شهر پاریس

همانطور که در توضیحات بالا به آن اشاره شد شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه است که از نظر جغرافیایی در مرکز کما رود سن قرار دارد و شامل 2 قسمت جزیره مانند میشود. ایل سن لویی یک بخش کوچکتر و ایل دو لا سیته قسمت بزرگتر را تشکیل میدهد. که شامل بخش قدیمی شهر است. طبق آماری که در سال 2018 انجام شده حدود دومیلیون نفر در این شهر زندگی میکنند.

هوای شهر پاریس دارای رطوبت و دمایی متوسط است، این شهر دارای تابستان گرم و آفتابی که برای افراد آزار دهنده نمیباشد و زمستانی تقریبا سرد که میتوانید از هوای برفی آن لذت ببرید و خاطره ای بسیار زیبا با عزیزان خود بسازید.

فصل بهار و پاییز یکی از فصل های بسیار خاطره انگیز در پاریس است که میتواند بهترین زمان سفر به این شهر باشد.

آب و هوای شهر پاریس

اقامت در شهر پاریس

یکی از هیجان انگیز ترین بخش این مقاله اقامت در شهر پاریس است.  خوشبختانه در این شهر نگران اقامت خود نباشید چون با وجود هتل های بسیار متنوع با رنج قیمتی متفاوت میتوانید بسته به بودجه خود یکی را انتخاب نمایید. البته این را یادآور کنیم که این شهر انقدر جذاب و دیدنی است که حتی شاید حاضر نباشید شب های خود را در هتل سپری کنید. چون شب های ی پاریس بسیار زیبا و تماشایی است. پس هنگامی که میخواهید هتلی را انتخاب کنید حتما هتل متوسط باهزینه اقامت پایین و در مناطق 1 تا 13 این شهر را برگزینید. تا هزینه کمتری را در طول سفرتان به پاریس داشته باشید.

هزینه هتل ها به این دلیل پایین است که اغلب آنها استاندارد هتل های اروپایی را ندارند و به همین منظور هزینه ها هم کمتر است. اصولا هاستل ها هزینه بسیار کمتری را از شما بابت اقامتتان دریافت میکنند. در ادامه به هتل های پیشنهادی پاریس میپردازیم.

هتل های پیشنهادی در پاریس

رزرو کردن هتل های پاریس هم همانند مراکز خرید یکی از هیجان انگیز و جذاب ترین کارها میباشد. در تمام شهرها ازجمله پاریس علاوه بر تنوع جاذبه های گردشگری، میتوانید هتل های متنوع و بسیاری را نظاره گر باشید و بر اساس سلیقه و بودجه خود آنها را انتخاب کنید. با رویای شیرین میتوانید بهترین سفر اروپایی خود را در تمام نقاط جهان تجربه کنید.

رزرو هتل های پاریس به خوبی امکان پذیر است با کمک رویای شیرین میتوانید دسترسی به لیست تمامی هتل های پاریس فرانسه را داشته باشید. پس برای اطلاعات بیشتر میتوانید همین الان با کارشناسان رویای شیرین در ارتباط باشید.

هتل آبا مونترپارناس | Abba Montparnasse hotel

یکی از هتل های پیشنهادی در راهنمای سفر به پاریس هتل آبا مونترپارناس 4 ستاره میباشد که محیطی بسیار گرم و صمیمی را برای شما عزیزان فراهم میکند که با کمال آرامش بتوانید از کارکنان و یا مهمانان و حتی خانواده خود پذیرایی کنید. از جمله امکاناتی که میتوان در این هتل به آن اشاره نمود شامل پذیرش 24 ساعته، آسانسور، کافی شاپ، دسترسی بسیار آسان به اینترنت، سرو غذا در اتاق، خدمات خشک شویی و حتی پارکینگ را برای مشتریان خود فراهم مینماید.

شماره تلفن: 0033140474849

وبسایت: www.hotel-montparnasse.com

آدرس: 20bis Rue de la Gaité,75014 Paris,France

هتل آبا مونترپارناس

هتل ناپلئون | Hotel Napoleon Paris

یکی دیگر از هتل های راهنمای سفر به پاریس در رویای شیرین، هتل ناپلئون Hotel Napoleon Paris است. این هتل یکی از هتل های بسیار لوکس و درجه یکی میباشد که در خیابان شانزلیزه قرار دارد. این هتل با توجه به موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد مورد استقبال توریست های بسیار زیادی قرار گرفته است و امکانات بسیار خوبی را برای مسافران و مشتریان خود فراهم میکند. با اقامت در این هتل میتوانید بهترین خاطره را با عزیزان خود بسازید.

شماره تماس: 0033156684321

آدرس: ۴۰ Avenue de Friedland، ۷۵۰۰۸ Paris، France

هتل ناپلئون  پاریس

هزینه خورد و خوراک در پاریس

هزینه خورد و خوراک درپاریس نیز یکی دیگر از مواردی میباشد که در سفر خود باید به آن توجه نمایید. در این مقاله به صورت حدودی به قیمت غذا در این کشور اشاره خواهیم کرد.

برای آنکه یک وعده غذا در یکی از رستوران های ارزان قیمت پاریس را تجربه کنید باید هزینه 14 یورو بپردازید. همچنین برای یک وعده غذای دو نفره نیز در یک رستوران باید 55 یورو بپردازید. یکی از ارزان ترین مکان هایی که در پاریس میتوان به آن اشاره نمود منوهای مک دونالد است که مبلغ 8 یورو دارد. برای آنکه بخواهید آب معدنی نوش جان کنید باید 2.5 یورو و برای یک فنجان قهوه نیز مبلغ 3.5 یورو را باید بپردازید.

بهترین رستوران در پاریس

یکی از موارد دیگر که باید به آن توجه نمایید بهترین رستوران در پاریس میباشد. که یکی از بخش های خوشمزه سفر محسوب میگردد. غذاهایی که در فرانسه سرو میگردد علاوه بر تنوع، طعم های بسیار متفاوت و خوشمزه ای دارند که ما در اینجا لیستی از غذاهای معروف فرانسه را برایتان تهیه نمودیم.

لورن: لورن یکی از غذاهای فرانسوی میباشد که هم میتوانید به صورت گرم و هم به صورت سرد میل نمایید.

آندویت: خوراکی آندویت نیز یک نام سوسیس استکه ترکیب آن جگر، پوره سیب زمینی میباشد.

کارپ البیر: یکی از غذاهای پرطرفدار در فرانسه کارپ البیر بوده که طبخ این غذا از ماهی کپور، کره، پیاز، آویشن، کرفس و موادغذایی دیگر که در داخل نان مخصوص قرار میدهند، استفاده میگردد.

تارت افروماژ:  تارت افروماژ نیز یکی از شیرینی های خوشمزه این کشور میباشد. در کشور فرانسه میتوانید دسر و کیک های بسیار خوش طعمی را تهیه نمایید. این شیرینی دارای ظاهری شبیه به کیک است. که در میان فرانسوی ها بسیار پرطرفدار میباشد.

بهترین رستوران درپاریس

رستوران ل سینک| Le Cinq Restaurant

یکی از رستوران هایی که دارای محیط بسیار رویایی و بی نظیر میباشد رستوران ل سینک است که اگر تا بحال به این رستوران نرفته این حتما آن را تجربه نمایید. این رستوران دارای محیط و کیفیت بسیار مطلوبی میباشد، گرچه قیمت وعده های غذایی آن کمی بالا است. ولی میتوانید برای یکبار هم که شده از غذاهای این رستوران لذت ببرید. اما اگر به دنبال یک سفر اقتصادی هستید به هیچ عنوان این رستوران را به شما پیشنهاد نمیکنیم.

آدرس: ۳۱، avenue George V | Four Seasons Hotel George V، ۷۵۰۰۸

رستوران ل سینک در فرانسه

رستوران Les Papilles | Les Papilles Restaurants

رستوران پیشنهادی در این بخش، رستوران Les Papilles | Les Papilles Restaurants است که شما عزیزان نمیتوانید هیچ منویی برای انتخاب غذای خود داشته باشید و باید از بین غذاهایی که در آن روز تهیه میگردد یکی را انتخاب کنید.

آدرس: Rue Gay-Lussac، ۷۵۰۰۵ Paris

رستوران Les Papilles  در پاریس

راهنمای حمل و نقل در پاریس

اگر سفر به فرانسه آن هم شهر پاریس را انتخاب نموده اید باید بگوییم که پاریس به هیچ عنوان شهر ارزانی نیست ولی آنقدر این شهر زیبا است که بخواهید حتی ساعت ها در خیابان های این شهر قدم بزنید. بدون آنکه بخواهید سوار وسیله نقلیه ای شوید. اما اگر خواستید در این شهر با وسیله نقلیه رفت و آمد کنید پیشنهاد رویای شیرین به شما این است که حتما از مترو استفاده نمایید. چون هزینه ای بسیار مقرون به صرفه دارد. اما اگر خواستید سوار تاکسی شوید باید قیمت بالا را در نظر بگیرید چون کرایه های تاکس یدر پاریس به شدت بالاست و مورد اخری که میتوان به آن اشاره نمود کرایه دوچرخه است که میتوانید با کرایه کردن آن مسیر راحت تری داشته باشید و از مناظر این شهر لذت ببرید.

حمل و نقل در پاریس

هزینه حمل و نقل در پاریس

هزینه بلیط تک سفره 2 یورو

هزینه بلیط ماهانه حمل و نقل 75 یورو

هزینه تاکسی 5 یورو و به ازای هر یک کیلومتر 1.30 یورو این مبلغ افزایش میابد. و اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند باید 35 یورو پرداخت نمایید.

لازم به ذکر است هزینه یک لیتر بنزین در این شهر 1.50 یورو میباشد.

راهنمای مراکز خرید در پاریس

یکی دیگر از جذاب ترین مواردی که میتوان به ان توجه نمود راهنمای خرید در پاریس است که در این قسمت به آن میپردازیم. قدم زدن در خیابان های پارس در تمام فصل ها جذابیت خاص خود را دارد خصوصا اگر بخواهید در شب اینکار را انجام دهید. این شهرآنقدر دیدنی است که میتوانیداز تمام نقاط آن برای روحیه و سرگرمی استفاده نمایید. پاریس شهری دیدنی است که بیشترین مرکزهای خرید را در خود جای داده است از جمله بیشترین مراکز خرید در پاریس همگی در شانزلیزه جمعه هستند که شامل فروشگاه ها با برندهای بسیار معروف اروپایی و غیر اروپایی میباشد.

گالری لافایت در پاریس

گالری لافایت در پاریس در فاصله سیصد متری از اپرا گارنیه قرار دارد این گالری یکی از معروف ترین و محبوب ترین فروشگاه ها میباشد. در این گالری، 3500 برند بین المللی در فضایی 700 هزار متر مربع حضور دارند. که شامل لباس، جواهرات، ساعت ولوازم آرایش و زیبایی در این فروشگاه به فروش میرسد. همچنین میتوانید 25 رستوران های بسیار متنوع را در لافایت مشاهده کنید.

گالری لافایت علاوه بر آنکه یکی از مراکز تجاری میباشد توریست های بسیاری به این مرکز میروند. معماری بسیار زیبایی که این فروشگاه دارد همگان را به خود جلب میکند. در این فروشگاه میتوانید کالاهای بسیار باکیفیت به همراه برندهای مختلف را مشاهده نمایید. اگر قصد خرید چیزی ازاین گالری را ندارید پیشنهاد ما به شما این است که برای قدم زدن در این فضا از وجود مرکز خرید آن هم لذت ببرید. درهای لافایت از دوشنبه تا شنبه از ساعت 9 ونیم صبح تا8 و نیم شب و همچنین روزهای یکشنبه از ساعت 11 صبح تا 7 شب بر روی تمام عموم باز است.

گالری لافایت در پاریس

بازار هتل شهر در پاریس

یکی دیگر از مراکز خرید گرانقیمت بازار هتل شهر در پاریس است. این مرکز خرید با حروف اختصاصی و با عنوان HBV نیز شناخته میگردد. اگر به این مرکز خرید توجه کرده باشید علاوه بر جنبه تجاری، جنبه تاریخی نیز دارد چون ساختمان آن در سال 1852 ساخته شده است.

در این فروشگاه میتوانید برندهای بسیار معتبر را مشاهده نمایید. تنوع در محصولات این مرکز بسیار زیاد میباشد و بسیاری از افرادی که تمایل دارند کالاهای لوکس و برند را تهیه نمایند میتوانند از دیدن و خرید این فروشگاه لذت ببرند.

نتیجه گیری

شهر پاریس یکی از شهرهای بسیار زیبا با جاذبه های گردشگری بی نظیر است. اگر تمایل دارید سفری به فرانسه و پایتخت آن داشته باشید حتما راهنمای سفر به پاریس را با دقت مطالعه نمایید و حتما با کارشناسان ما برای سفر به این کشور مشورت نمایید همچنین در رویای شیرین میتوانید انواع جاذبه های گردشگری و دانستنی های سفر را برای هر کشور دیگری مطالعه نمایید. همچنین برای مطالعه مقالات بیشتر درباره فرانسه و پاریس میتوانید راهنمای سفر به پاریس، زیباترین مکان های دیدنی شهر پاریس، آشنایی با بهترین رستوران‌های شهر نیس در فرانسه را مطالعه نمایید. امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله اطلاعات مفیدی را در اختبارتان بگذاریم.

قاره

  • اروپا

به دنبال

  • شهرگردی

  • جنگل

  • ماجراجویانه

به سبک

  • مدرن و لوکس

  • تاریخی و فرهنگی

  • رمانتیک و عاشقانه

  • بکرگردی

  • استراحت و ریلکسی

کشور

  • فرانسه