معرفی هتل رگنوم کاریا آنتالیا

هتل رگنوم کاریا یکی از هتل های 5 ستاره در آنتالیا میباشد. که امکانات بسیاری را برای مسافران خود گذاشته است که یکی از این امکانات شامل زمین گلف است که  دوستاران گلف میتوانند برای بازی به زمین گلف بسیار بزرگی که در داخل هتل قرار گرفته است بروند و از تفریحات جذاب آن لذت ببرند. اگر به دنبال اتاقی هستید که بالکن اختصاصی داشته باشد، حتما اتاق های هتل رگنوم کاریا را انتخاب نمایید که منظره بسیار زیبای دریای مدیترانه همه افراد را به خود جذب میکند. یکی از مزیت های این هتل این است که رستوران آن دارای وعده های غذایی بسیار بالا و با کیفیتی میباشد، که در داخل هتل سرو میگردد.

با انتخاب این هتل میتوانید متنوع ترین غذاها، نوشیدنی و دسرها را سفارش داده و نوش جان کنید. در کنار خدمات غذایی میتوانید به تفریحات آبی، ساحلی، کانو سواری و پارک آبی به آسانی دسترسی داشته باشید و یک روز کامل خود را به تفریحات آبی خود بپردازید. برای آنکه بتوانید اوقات بسیار خوبی را در آنتالیا بگذرانید باید بگوییم که میتوانید از پاساژ ها و مراکز خرید بسیار متنوع آن لذت ببرید این هتل به دلیل دسترسی بسیار خوبی که به مراکز خرید دارد میتواند بهترین گزینه برای اقامت توریست ها باشد.

لازم به ذکر است اگر تمایل دارید به باشگاه گلف در آنتالیا بروید میتوانید با طی کردن 200 متر به مکان مورد نظر خود دسترسی داشته باشید و همچنین با چند دقیقه میتوانید به پارک آبی معروف Land Of Legends آنتالیا برسید. با رویای شیرین همراه باشید تا با هم گشتی به هتل رگنوم کاریا بزنیم.

خدمات رفاهی هتل رگنوم کاریا

از جمله خدمات رفاهی هتل رگنوم کاریا میتوان به اینترنت وای فای رایگان در تمامی محوطه هتل به خصوص رستوران ها، لابی و فضاهای عمومی اشاره نمود. همچنین میتوانید بدون دریافت هزینه از پارکینگ خودرو، برای مهمانان خود بهره مند شوید.

خدمات نظافتی هتل شامل نظافت روزانه، به صورت رایگان بوده اما اتوشویی و خشک شویی با احتساب هزینه میباشد. از دیگر خدمات رفاهی میتوان به خدمات حمل و نقل فرودگاه، خدمات تبدیل ارز، دستگاه فکس و کپی، صندوق امانات و خدمات تور از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب میگردد، اشاره نمود.

همچنین میتوانید راهنمای خدمات تور، بلیط به مهمانان و پذیرش 24 ساعته را ارائه دهد و میتوانید از انبار چمدانی که در هتل موجود است در مواقع ضروری استفاده نمایید. یکی از مزیت های حضور در این هتل این است که فضای بسیار مناسبی جهت نگهداری از کودک دلبندتان دارد و میتوانید خدمات بسیار خوب و مناسبی برای افراد ناتوان و کم توان را در این هتل مشاهده نمایید.

از دیگر امکانات هتل رگنوم میتوان به خدمات اسپا، سالن آرایش و زیبایی، دستگاه خودپرداز بانک، مغازه های خرید هدیه، سوغاتی و امکان درخواست تاکسی شهری اشاره نمود. تمامی کارکنانی که در این مجموعه فعالیت میکنند به زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی مسلط بوده و برای پذیرش و رزرو اتاق در این هتل میتوانید از ساعت 15:00 تا 24:00 اقدام نمایید. هم چنین هنگام ترک هتل باید تا قبل از ساعت 12:00 اتاق خود را ترک نمایید.

امکانات اتاق های هتل رگنوم کاریا آنتالیا

از امکانات اتاق های هتل رگنوم کاریا آنتالیا میتوان به بالکن اختصاصی آن در هر طبقه اشاره نمود که اغلب دارای چشم انداز دریای مدیترانه است. میتوانید در تمامی اتاق های این هتل، تلویزیون ال سی دی صفحه تختی که کانال های جهانی از طریق آنها قابل مشاهده است را میتوانید ببینید.  همانطور که در توضیحات بالا به آن اشاره شد نظافت اتاق ها روزانه بوده و برای خشکشویی و اتوکشی باید هزینه ای را پرداخت نمایید.

در صورتی که تمایل دارید برای اتاق مهمان سرویس صبحانه فرستاده شود، باید هزینه اضافی پرداخت نمایید. در حمام بعضی از اتاق های هتل، امکانات اسپا و وان وجود دارد. ولی امکانات عمومی از جمله حوله، شامپو، دمپایی، صابون، سشوار و غیره را در تمام اتاق ها میتوانید نظاره گر باشید. در صورتی که تمایل دارید به موارد دیگری نیاز داشته باشید میتوانید با خدمات هتل تماس حاصل فرمایید. تا به درخواست شما رسیدگی کنند. از نکات مثبت این هتل آن است که برای کودکان خردسال نیز تخت مخصوص کودک به همراه گارد موجود میباشد که میتوانید هزینه آن را به صورت جداگانه پرداخت نمایید.

امکانات تفریحی هتل رگنوم کاریا آنتالیا

از جمله امکانات تفریحی هتل رگنوم کاریا آنتالیا میتوان به استخرهای مختلف، برنامه های لب ساحل، موزیک زنده، جکوزی آبگرم به همراه خدمات زیبایی، محوطه اختصاصی بازی کودکان، سرسره آبی، زمین تنیس، دارت و غیره اشاره نمود.

از استخرهای هتل میتوانید در تمامی فصول و در سه مدل روباز، سرپوشیده و مخصوص کودکان استفاده نمایید. همچنین مهمانان هتل میتوانند برای آنکه بتوانند از صندلی های کنار استخر استفاده نمایند، مبلغی را پرداخت نمایند تا از آفتاب گرفتن به همراه یک نوشیدنی سرد و خنک لذت ببرند.

رستوران های هتل Regnum Carya

همانطور که در توضیحات بالا به آن اشاره شد کیفیت غذا در این رستوران بسیار بالا بوده و از تنوع بسیار خوبی برخوردار میباشد. در ادامه به بررسی رستوران های هتل Regnum Carya میپردازیم.

رستوران گورمی (Gourmet Main Restaurant)

اگر به دنبال رستورانی هستید که غذاهای بسیار خوش طعم ترکی و بین المللی داشته باشد، رستوران گورمی (Gourmet Main Restaurant) بهترین گزینه است. در این رستوران میتوانید در سه وعده بوفه صبحانه، بوفه نهار و بوفه شام را مشاهده نمایید. این رستوران یکی از رستوران های 5 ستاره رگنوم کاریا میباشد.

رستوران ترامونتو (Tramonto)

از دیگر رستوران های جذابی که به وسیله سرآشپزهای ایتالیایی اداره میگردد، رستوران رستوران ترامونتو Tramonto است که در این رستوران میتوانید انواع غذاها و نوشیدنی های ایتالیایی را نوش جان کنید.

رستوران کوشیموتو  (Kushimoto)

کسانی که علاقه مند به غذاهای دریایی از جمله سوشی هستند بهترین پیشنهاد برای آنها رستوران کوشیموتو Kushimoto است. در این رستوران میتوانید انواع نودل های ژاپنی را نوش جان کنید و از کیفیت و طعم لذیذ آن ها لذت ببرید.

رستوران اسب دریایی

رستوران اسب دریایی یکی از رستوران هایی است که دارای غذاهای دریایی و مدیترانه ای میباشد. در این رستوران مواد غذایی به صورت روزانه تهیه شده و پس از طبخ غذا، در دسترس مشتریان قرار میگیرد.

رستوران صندل(Sandal)

رستوران صندل (Sandal) نیز مانند رستوران اسب دریایی دارای غذاهای دریایی میباشد و منوی آن به صورت اختصاصی برای هتل 5 ستاره Regnum carya طراحی شده است. با حضور در این رستوران میتوانید از طعم بی نظیر غذاهایشان لذت ببرید.

انواع اتاق های هتل رگنوم کاریا

اتاق جید: اتاق جید شامل یک تخت دونفره یا دو تخت یک نفره میباشد و میتوانید تا سه نفر از این اتاق استفاده نمایید.

اتاق جید(ویو دریا): اتاق جید(ویو دریا) شامل یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره میباشد که این اتاق نیز مانند اتاق جید دارای سه ظرفیت است.

سوییت جید: سوییت جید یک تخت دو نفره بزرگ به همراه یک مبل تخت شو تک نفره دارد که 4 نفر ظرفیت دارد.

سوییت خانواده جید: سوییت خانواده جید دارای ظرفیت 4 نفر بوده، به طوری که شامل یک تخت دو نفره بزرگ و دو تخت تک نفره است.

اتاق پرل پول روم: اتاق پرل پول روم نیز شامل یک تخت دونفره بزرگ میباشد که ظرفیت سه نفر را دارد.

اتاق جید جونیور: اتاق جید جونیور شامل یک تخت بزرگ دونفره میباشد که سه نفر ظرفیت دارد.

ویلا امرالد: ویلا امرالد همانطور که از نامش پیداست دارای 2 اتاق خواب با تخت های دو نفره و 1 اتاق خواب با دو تخت یک نفره میباشد که ظرفیت 6 نفر دارد.

نتیجه گیری

اگر از جمله افرادی هستید که تمایل بسیاری به بازدید و تفریح دارید پس باید محل اقامتی را در نظر بگیرید که امکان دسترسی را هم برای تفریح و هم برای خرید فراهم نماید، بی شک هتل رگنوم کاریا در انتالیا بهترین گزینه برای افرادی که اهل تفریح و گردش هستند، میباشد. امیدوارم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

قاره

  • آسیا

به دنبال

  • شهرگردی

  • دریا

  • ماجراجویانه

به سبک

  • مدرن و لوکس

  • رمانتیک و عاشقانه

  • بکرگردی

  • استراحت و ریلکسی

کشور

  • ترکیه

شهر

  • آنتالیا