فستیوال تومارولند

شاید کمتر کسی در جهان باش که با فستیوال تومارولند آشنایی نداشته باشد. فستیوال تومارولند یکی از محبوب ترین مراسم هایی است که علاقه مندان به موسیقی الکترونیک میتوانند از آن لذت ببرند. این فستیوال یکی ازمشهورترین مراسم های موسیقی در دنیا میباشد.

این فستیوال یکی از جذاب ترین و پرانرژی ترین موسیقی های چند سال اخیر میباشد که طرفداران بسیاری دارد. این فستیوال هرسال در کشورهای مختلفی برگزار میگردد که علاقه مندان به موسیقی میتوانند از این مراسم شرکت نموده و از آن لذت ببرند. اگر از جمله افرادی هستید که علاقه بسیاری به این مدل موسیقی ها دارید پس به خرید بلیط اجراها در این فستیوال موسیقی اقدام نمایید. در سال 2017 میلادی با تفاوت های بسیاری در شهر دبی برگزار شد. برگزارکنندان فستیوال هر ساله در تلاش هستند که تغییرات مثبت و خوبی را در این مراسم انجام دهند تا جذابیت آن را چند برابر کنند. اگر به موسیقی الکترونیک علاقه بسیاری دارید پس با رویای شیرین همراه ما باشید.

فستیوال تومارولند

معرفی فستیوال تومارولند

برای معرفی فستیوال تومارولند باید بگوییم که در سال 2005 در کشور بلژیک با 10000 شرکت کننده افتتاح شد. این جشنواره دارای برنامه های جذاب و متنوعی میباشد که در آن 15 صحنه مختلف با انواع طراحی های متنوع برای اجرای دی جی ها، تهیه کنندگان و هنرمندان مشهور جهان آماده شده است که لحظات بی نظیری را برای افرادی که علاقه بسیاری به موسیقی دارند، فراهم میکند. بر روی 15 سن این جشنواره میتوانید انواع دکوراسیون هایی از آتشفشان های فعال به همراه پروانه های انفجاری را مشاهده کنید. که جذابیت موسیقی را چند برابر میکند.

اگر بخواهیم درباره انواع موسیقی این جشنواره به شما بگوییم، در این جشنواره میتوانید انواع موسیقی با سبک های مختلف را گوش دهید. علاقه مندان به موسیقی در سراسر جهان برای تماشا و لذت بردن به شهرهایی که محل برگزاری فستیوال هستند، سفر میکنند.

تاریخ و مقاصد برگزاری مراسم فستیوال تومارولند

تاریخ مراسم فستیوال تومارولند هر ساله در نیمه دوم ماه جولای یعنی در هفته های آخرتیر ماه تا پایان هفته اول ماه مرداد به مدت هفته برگزار میگردد. شهرهای بسیاری هرساله در جهان هستند که همزمان با مراسم برگزاری این فستیوال در بلژیک آن را برگزار میکنند. ازجمله شهرهایی که این مراسم را به طور همزمان برگزار میکنند شامل شهرهای ابوظبی امارات، مکزیکوسیتی کشور مکزیک، بیروت در کشور لبنان، بارسلونا در کشور اسپانیا و کشور تایوان نیز نیز جشنواره برگزار میگردد. تا افراد بسیاری بتوانند در این فستیوال موسیقی شرکت نمایند و از موسیقی های شاد الکترونیک لذت ببرند.

محل اقامت در زمان حضور در فستیوال تومارولند بلژیک

محل اقامت در زمان حضور در فستیوال تومارولند بلژیک به گونه ای است که اگر بخواهیم هزینه آن را بدانیم باید بگوییم که این هزینه بسته به فاصله از محل برگزاری تومارولند و امکانات محل اقامت، متغیر میباشد. البته گزینه های بسیار متعددی برای اقامت وجود دارند که هر آنچه که میخواهید، در خود جای میدهد. باید این مورد را یادآوری کنیم که هر بسته که به شما اجازه اقامت در دریم ویل را میدهد، شامل یک بلیط جشنواره نیز میگردد.

فستیوال تومارولند در دبی

از جمله شهرهایی که فستیوال تومارولند را برگزار میکند، شهر دبی در امارات متحده عربی است که از سپتامبر 2022 تا ژوین 2023 میزبان فستیوال تومارولند خواهد بود. در دبی یک زمین بسیار گسترده به مساحت 371 هزار متر مربع برای این مراسم در نظر گرفته شده است که چشم انداز بسیار زیبایی دارد. این زمین دقیقا در بخش شرقی دبی قرار گرفته است که یک فضای بسیار شیک و در عین حال سرگرم کننده را فراهم نموده است. در این محدوده میتوانید دو رستوران بسیار مدرن را مشاهده نمایید که برای صرف غذا، یک استخر روباز بسیار بزرگ به همراه چادرهای ویژه و چندین خانه دنج را دارد تا میزبان خوبی برای گردشگران باشد. فستیوال تومارولند در دبی دارای سه گزینه اقامتی بسیار متفاوت را برای مهمانان خود برای پذیرایی در نظر گرفته است که همه آنها با نان ستاره ها، صورت های فلکی، بارش شهابی نام گذاری شده اند.

محل اقامت در فستیوال تومارولند دبی

در این بخش قصد داریم 3 مورد از محل اقامت در فستیوال تومارولند در دبی را برایتان بازگو کنیم که این سه مورد عبارتند از:

پلاریس( Polaris): پلاریس یکی از چادرهای بسیار زیبا تزیین شده، مجلل میباشد که دارای تهویه بسیار مطبوعی بوده که میتوانید یک شب بسیار رویایی را در کویر داشته باشید. هر کداماز چادرها شامل یک تخت کویین، یخچال کوچک، حمام است. که میتوانید اوقات خوشی را در آن داشته باشید.

پرسید( Petseid): اقامتگاه پرسد یکی از اقامت های بسیار منحصر به فرد میباشد که دارای یک تخت سلطنتی، یک مینی سکوی آفتابگیر، یک کمد و یک حمام منحصر به فرد دارد.

اریون( Orion): اگر به دنبال یک مکان VIP هستید، پیشنهاد ما به شما اقامت در اریون است که دارای یک استخر خصوصی به همراه تراس در یک فضای باز را برای مسافران خود فراهم نموده است.

سوالات متداول درباره فستیوال تومارولند

فستیوال تومارولند در چه زمانی برگزار میگردد؟

فستیوال تومارولند از سال 2005 هرسال در هفته دوم ماه جولای در کشورهای مختلفی برگزار میگردد که این جشنواره را میتوانید در روزهای 27 تیر تا 5 مرداد ماه میزبان مشهورترین هنرمندان موسیقی الکترونیک در سراسر جهان است.

نتیجه گیری

 فستیوال تومارولند از جذاب ترین و پرهیجان ترین مراسم های موسیقی الکترونیک است که هر ساله در کشورهای مختلفی برگزار میگردد و افراد بسیاری را به سمت خود میکشاند. در این جشنواره میتوانید انواع سبک موسیقی را گوش دهید و از آن لذت ببرید. امیدواریم تا انتهای این مقاله توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیارتان بگذاریم.

قاره

  • آسیا

  • اروپا

به دنبال

  • شهرگردی

  • بیابان و کویر

  • دریا

  • ماجراجویانه

به سبک

  • مدرن و لوکس

  • رمانتیک و عاشقانه

  • بکرگردی

  • استراحت و ریلکسی

کشور

  • تایلند

  • دبی

شهر

  • دبی