تورهای متنوع آفریقای جنوبی و کیپ تاون

اگر به دنبال مکانی برای تفریح هستید که آب و هوای ملایم و خوبی داشته باشد، آفریقای جنوبی و کیپ تاون بهترین گزینه میباشد.در این مناطق تعداد زیادی از روزهای سال آفتابی بوده و تابستان و زمستان آفریقای جنوبی متضاد فصل تابستان و زمستان کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی میباشد.

 جاذبه های دیدنی آفریقا بسیار زیاد و لذت بخش است که می توانید برای گردش و تفریح از آن لذت ببرید. در این مقاله قصد داریم شما را با تورهای متنوع آفریقای جنوبی و کیپ تاون بیشتر آشنا کنیم، پس با رویای شیرین همراه باشید.

جزیره روبن از تورهای آفریقای جنوبی  و کیپ تاون

اگر از تورهای آفریقای جنوبی و کیپ تاون  را برای سفر انتخاب میکنید به هیچ عنوان منطقه جزیره روبن را فراموش نکنید. این جزیره یکی از جزیره هایی است که در قرون 17 تا 20 به عنوان زندان، بیمارستان، مختص به افراد طرد شده بوده است و بناهایی که در این جزیره هستند مربوط به اواخر قرن بیستم میباشد. در حال حاضر این جزیره  به عنوان میراث جهانی یونسکو و سمبلی از آزادی آفریقای جنوبی شناخته میگردد. افرادی که به این منطقه سفر میکنند، میتوانند از زندان سیاسی سابق آن که یکی از میراث های جهانی است بازدید نمایند و از آن لذت ببرند.

تور معدن طلای Kromdraai در افریقای جنوبی

از تورهای هیجان انگیزی که میتوانید در افریقای جنوبی داشته باشید، تور معدن طلای Kromdraai است که این منطقه از محیط های دست نخورده روستایی میباشد که میتوانید از فرودگاه بین المللی ژوهانسبورک 40 دقیقه رانندگی کنید تا به منطقه مورد نظر خود برسید. سفر کردن در این منطقه یکی از هیجان انگیزترین سفرها میباشد برای تمام سنین یک سفر زیرزمینی و پیاده روی بسیار اسان است که در داخل تونل افقی میتوانید معدن طلا را مشاهده نمایید. پس از آنکه از این معدن بازدید نمودید میتوانید از شهربازی Theme park  آن نیز لذت ببرید.

غواصی در قفس، غذا دادن به کوسه های سفید

یکی دیگر از مکانهای هیجان انگیز در آفریقای جنوبی و در کیپ تاون، غواصی در قفس است. این تجربه یکی از تجربه های بسیار شیرینی میباشد که میتوانید با یک قفس فلزی که از شما محافظت میکند، تنها چند اینچ با کوسه سفید بزرگ فاصله داشته باشید و از آنها عکس و فیلم بگیرید. کارکنان میتوانند با تلاش بسیار کاری کنند که غواصان از نزدیک بتوانند کوسه ها را از نزدیک ببینند. البته ماه های زمستان، ماه هایی هستند که کوسه های بزرگ سفید بسیار فعال هستند. در ماه جولای تا نوامبر دلفین ها، نهنگ های کوهان دارد و دیگر نهنگ ها به این منطقه کوچ میکنند.

کولونی پنگوئن ها در تور افریقای جنوبی

در دنیا مکان های بسیار کمی برای تماشای مکان کولونی پنگوئن ها وجود دارد که میتوانید در کنار آنها شنا کنید و از ساحل ماسه ای لذت ببرید. البته باید بگوییم ساحل سنگ ها دقیقا بین منطقه Cape Point  و Fish Hoek قرار دارد که برای دیدن این منطقه میتوانید از ایستاگاه قطار Simon S Town استفاده نمایید.

شنا در ساحل سنگ های آفریقای جنوبی

در آفریقای جنوبی میتوانید شنا کردن در ساحل سنگ ها را تجربه نمایید. در این مکان سنگ های گرد و بزرگی روی ساحل شنی قرار دارند که سرپناهی را برای افراد فراهم میکند. اما باید این مورد را بدانید که برای لذت بردن از این منطقه شگفت انگیز باید یک مبلغ ورودی را پرداخت نمایید.

زیرا این هزینه صرف پنگوئن های آفریقای جنوبی که در هوای گرم زندگی میکنند میشود. پنگوئن ها میتوانند در اطراف منطقه پرسه بزنند و از دیدن آنها لذت ببرید، فقط این مورد را باید به شما بگوییم که این حیوانات میتوانند شما را گاز بیرند و علامت ناراحتی آنها این است که سرشان را تکان میدهند.

سوالات متداول

  1. برای سفر به آفریقای جنوبی نیاز به ویزا داریم؟ چه مدارکی نیاز داریم؟

بله برای سفر به آفریقای جنوبی نیاز به ویزا دارید و مدارک مورد نیاز آن شامل: پاسپورت با حداقل 2 صفحه خالی، دو قطعه عکس ۴٫۵*۳٫۵ ۳-بلیط رفت و برگشت ۴-برگه رزرو هتل ۵-گردش حساب ۳ ماهه به لاتین با مهر و امضای بانک ۶-معرفی‌نامه از محل کار ۹-مشخصات کامل فردی

  1.  بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی چه تاریخی است؟

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی فصل بهار و تابستان میباشد.

  1.  در سفر به آفریقای جنوبی چه ارزی به همراه داشته باشیم؟

پیشنهاد می‌شود برای سفر به هر مقصد خارجی، مقدار از بودجه سفر با به واحد پول رایج آن مقصد و بخش قابل توجهی را دلار یا یورو به همراه داشته باشید. واحد پول آفریقای جنوبی راند است.

  1.  آیا آفریقای جنوبی امن است؟

آفریقای جنوبی یکی از کشورهای گردشگرپذیر قاره آفریقاست و شهرها محبوب این کشور از نظر گردشگر امنیت دارند اما با این حال بهتر است احتیاط را رعایت کنید.

قاره

  • آسیا

به دنبال

  • شهرگردی

  • بیابان و کویر

  • دریا

  • جنگل

  • ماجراجویانه

به سبک

  • مدرن و لوکس

  • تاریخی و فرهنگی

  • رمانتیک و عاشقانه

  • بکرگردی

  • استراحت و ریلکسی

کشور

  • آفریقا