جاذبه های گردشگری کشور آلمان

آلمان کشوری با تاریخ غنی، فرهنگ پر جنب و جوش و زیبایی طبیعی خیره کننده است که جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و فوق العاده ای دارد. وجود مقاصد گردشگری اروپا باعث شده است تا به یکی از محبوب ترین گردشگری ها تبدیل شود. برای افرادی که تمایل دارند از هنرهای زیبا این کشور نهایت لذت را ببرند. شهرهای بزرگ به همراه تزیینات شهری زیبا میتواند مکان بسیار مناسبی برای گذراندن اوقات باشد.

اگر از جمله افرادی هستید که به تفریح بسیار علاقه دارید، مکان هایی از جمله کوه های آلپ، جنگل سیاه، دره موسل، وجود کلیساهای قدیمی میتواند بهترین گزینه باشد. همچنین در پایتخت کشور آلمان میتوانید به تماشای انواع موزه های باشکوه و گالری های هنری بپردازید در ادامه میخواهیم شما را با انواع جاذبه های گردشگری کشور آلمان بیشتر آشنا کنیم.

جاذبه های گردشگری کشور آلمان

دریاچه کنستانس آلمان(constance)

یکی از جاذبه های توریستی که در کشور آلمان بسیار جذاب و دیدنی است، رودخانه کنستانس است. این رودخانه مرز بین آلمان، سوییس و اتریش میباشد که بزرگترین دریاچه آب شیرین محسوب میگردد. آب و هوای اطراف این دریاچه دارای آب و هوای ملایم و دلپذیری میباشد و وجود زمین های حاصل خیز در اطراف این دریاچه باعث شده است تا بهترین مکان برای تولید میوه و سبزی باشد. گردشگران بسیاری برای قایق سواری، باد سواری، دوچرخه سواری و شنا به این دریاچه می آیند و تفریحات خوبی را در کنار عزیزان خود سپری میکنند. البته باید بگوییم که در اواسط ماه آوریل تا اواسط ماه اکتبر میتوانید ازخدمات قایق در این دریاچه لذت ببرید. دریاچه کنستانس آلمان در زیر لبه شمالی کوهستان آلپ قرار گرفته است.

دریاچه کنستانس آلمان(constance)

تالار قدیمی شهر بامبرگ در آلمان

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری تالار قدیمی شهر بامبرگ در آلمان است که با وجود معماری های منحصر به فرد میتواند تا ساعاتی افراد را مجذوب خود کند. در داخل این تالار میتوانید مجموعه از ظروف چینی بسیار گرانبها را مشاهده کنید و داخل این تالار با نقاشی های بسیار برجسته تزیین شده است.

تالار قدیمی شهر بامبرگ در آلمان

جاده رمانتیک در آلمان

جاده رمانتیک در آلمان یکی از جاذبه های گردشگری برای افرادی میباشد که تمایل دارند یک مسیر رانندگی بسیار زیبایی را تجربه کنند. این مسیر بیش از 350 کیلومتر را پوشش میدهد  و شامل نقاط برجسته ای مانند شهر قرون وسطایی با دیوار روتنبورگ اوب در تاوبر، شهر آبگرم بادن بادن و قلعه های خیره کننده هوهن شوانگاو و لیندر هوف است.

جاده رمانتیک در آلمان

کلیسای جامع کلن در آلمان

کلیسای جامع کلن در آلمان یکی از کلیساهای بزرگ دنیا و بلندترین ساختمان محسوب میگردد. که مراحل ساخت آن نزدیک به 600 سال به طول انجامید به طوری که میتوان گفت ساخت این کلیسا در سال 1248 آغاز شد و در سال 1880 پایان یافت.   اطراف کلیسای کلن را دوبرج بسیار بزرگ احاطه کرده اند که این برج ها 97 متر ارتفاع و چشم انداز بسیار زیبایی را برای گردشگران و توریست ها دارد. بازدید از این کلیسا برای تمامی افراد رایگان میباشداما در صورتی که قصد دارید از این برج ها بالا بروید باید مبلغ ورودی پرداخت نمایید.

وجود مقبره جواهرات بسیار زیبا که سه تاج طلایی بر روی آن نصب هستند از جاذبه های بسیار منحصر به فرد این منطقه است. به اعتقاد برخی از افراداین مقبره متعلق به یکی از پیروان عیسی مسیحاست که با وی ملاقات داشته است و از قدیمی ترین نمادهای مسیحیت محسوب میگردد. افراد میتوانند در روزهایمشخص شده از کلیسای بزرگ کلن بازدید نمایند و در حین بازدیددر محل های مخصوصی عبادت نموده و شمع روشن کنند.

کلیسای جامع کلن در آلمان

پارک ملی ساکسون آلمان   

یکی دیگر از جاذبه های بسیار دیدنی پارک ملی ساکسون آلمان است. که این پارک در شهر درسدن میباشد و از بزرگتریم پارک ها در نزدیکی کوه های آلپ شناخته میگردد. دراین پارک میتوانید علاوه بر تفریح و گردشگری، به مشاهده رودخانه آلپ، دره های عمیق و سرسبز، صخره های سنگی و غیره نیز اشاره نمود. که منظره پارک را بسیار زیبا کرده اند.

پارک ملی ساکسون آلمان   

جنگل سیاه آلمان

یکی از منطقه های کوهستانی در جنوب غربی آلمان، جنگل سیاه است که در این جنگل میتوانید دهکده های بسیار زیبا و انواع غذاهای سنتی را مشاهده و میل نمایید. وجود خانه های قدیمی به سبک قرون وسطایی در این جنگل، زیبایی این محیط را جند برابر کرده است. اما افراد بسیاری در خصوص این جنگل شایعاتی ایجاد کرده اند که این جنگل شوم است. همین امر سبب شده است تا افراد کمتر از ورود به این جنگل خود داری نمایند. در سال های گذشته تابلوهایی در اطراف این جنگل نصب شده بود که به این مسیر وارد نشوید، ولی تابحال کسی ندانسته که چه کسی این تابلوها را نصب کرده است.

طبق گفته افراد محلی، اتفاقات بسیار عجیبی در این محل رخ داده است که کمتر کسی جرات تنهایی رفتن به این جنگل را دارد. اما اگر تمایل دارید برای تماشای این جنگل شگفت انگیز در زمان مناسبی بروید، پیشنهاد ما به شما این است که اوایل پاییز به این جنگل سفر کنید تا از ماجراجویی و چشم اندازهای بی نظیراین جنگل لذت ببرید.

جنگل سیاه آلمان

جزیره سیلت آلمان

یکی از جزایر شمالی آلمان، جزیره سیلت است که این جزیره با جمعیت حدود 15 هزار نفر و مساحتی بیش از 99 کیلومتر مربع، یکی از پرجمعیت ترین و پربازدیدترین جزیره را به خود اختصاص داده است. این جزیره دارای خط ساحلی بسیار زیبا است که به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد تفریحی در کشور آلمان میباشد. و در فصول تابستان، گردشگران بسیاری در سرتاسر دنیا به این جزیره سفر میکنند و از طبیعت بکر آن استفاده نمایید. در این جزیره میتوانید از شنا و سوارکاری لذت ببرید. همچنین جزیره سیلت دارای یک فرودگاه بین المللی است که امکان دسترسی را برای گردشگران بسیار آسان نموده است.

جزیره سیلت آلمان

پل شیطان، زاکسن در آلمان

پل شیطان یکی از پل های تاریخی در آلمان است که در نزدیکی شهر زاکسن قرار دارد. این پل در سال 1724 ساخته شده و به دلیل آنکه جاده ای برای دسترسی به مناطق کوهستانی بود، پس از آن به عنوان جاده تجاری مورد استفاده قرار گرفت. نام پل شیطان به دلیل افسانه های مرتبط با ساخت پل است و مردم معتقد بودند که سازندگان پل با قرار دادن ارواح شیطانی در پایه های پل سعی در جلوگیری از فروریزی و سقوط پل داشتند. پل شیطان یکی از جاذبه های گردشگری بسیار محبوب در آلمان شناخته شده است که دسترسی بسیار آسان به این منطقه و تاریخچه پل شیطان، سبب شده است تا هرساله گردشگران بسیاری این منطقه را برای بازدید انتخاب کنند تا مشاهده فرهنگ و هنر ساخت این پل شوند.

پل شیطان، زاکسن در آلمان

نتیجه گیری

کشور آلمان یکی از کشورهای بسیار زیبا با جاذبه ها گردشگری از جمله جنگل ها، رودخانه های بسیار زیبا، کوه ها و سواحل و غیره را مشاهده کنید. هر ساله افراد بسیاری تمایل دارند به این منطقه سفر کنند و از مناطق گردشگری این کشور لذت ببرند. البته باید این مورد را یادآوری نمود که جاذبه های گردشگری آلمان محدود به جاذبه های طبیعی نمیگردد و دارای تاریخ 2 هزارساله بناها و آثار شگفت انگیز نیز میشود.

قاره

  • اروپا

به دنبال

  • شهرگردی

  • دریا

  • جنگل

  • ماجراجویانه

به سبک

  • مدرن و لوکس

  • تاریخی و فرهنگی

  • رمانتیک و عاشقانه

  • بکرگردی

  • استراحت و ریلکسی

کشور

  • آلمان