دیدنی های شهر سئول کره جنوبی

سئول یکی از شهرهای دیدنی آسیا است که هر ساله گردشگران بسیار زیادی را برای تفریح و سرگرمی به سمت خود میکشاند. این شهر یکی ازشهرهای بسیار زیبایی است که دنیای جدید را با دنیای قدیمی ترکیب نموده و دارای متنوع ترین غذاها، بازارهای بسیار شلوغ برای خرید و تفریح، پارک های موضوعی رنگارنگ، معبدهای بودایی و جاذبه های گردشگری تاریخی بسیاری میباشد. در این شهر میتوانید ترکیبی از سنت و مدرنیه را مشاهده نمایید. جاذبه های گردشگری در این منطقه بسیار زیاد میباشد که از فرهنگ جذاب و معمولی گرفته تا تفریح، خریدهای بی نظیر در این شهر وجود دارد. هم چنین برای دیدن مناطق گردشگری میتوانید با مسیرهای متفاوتی به این مناطق بروید. با رویای شیرین همراه باشید تا با مکان های بسیار دیدنی سئول بیشتر آشناشوید.

جاذبه های گردشگری سئول

جاهای دیدنی سئول و دنیای لاته (Lotte World)

یکی از جذاب ترین و بزرگترین پارک های تفریحی در دنیا لاته است که یک پارک تفریحی داخلی و یک پارک تفریحی در فضای باز را به خود اختصاص داده است که میتوان به جرات گفت از جمله پارک های تفریحی میباشد که به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا مجهز است. این مجموعه دارای یک هتل، مجتمع بزرگ خرید است که دور تا دور آن را احاطه کرده است.

این پارک تفریحی هم برای خانواده و هم برای زوج ها بهترین گزینه میباشد که عزیزان میتوانید از سینما، تئاتر ، مراکزخرید، رستوران ها و غیره دیدن نمایید و همه ساله عده بسیاری از گردشگران برای دیدن پارک تفریحی لاته به سئول سفر میکنند و از تفریحات ان لذت میبرند. در بین این همه شلوغی پارک تفریحی لاته میتوان به فضایی اشاره نمود که مناسب تفریحات برای کودکان است که کودکان میتوانند از این منطقه تفریحی لذت ببرند و همچنین یکی از جذاب ترین پارک هایی که چه کوچک و چه بزرگ دوست دارند از دنیای دیزنی نیز لذت ببرند و به هیچ عنوان این پارک گردشگری رده سنی ندارد و همه افراد در هررده سنی که هستند میتوانند از پارک و وسیله های بازی و دیدنی آن لذت ببرند.

دنیای لاته (Lotte World) سئول

میونگ دونگ در سئول

میونگ دونگ یکی از مراکز خرید سئول است که افراد بسیاری برای گردشگری به این منطقه در کره جنوبی سفر کرده و خرید و بازدید کردن آن را از دست نمیدهند علاوه بر آنکه این منطقه برای خرید گزینه مناسبی است ی مرکز تجاری، بانکداری و فرهنگی با روزانه 1.5 تا 2 میلیون نفر نیز میباشد. غرفه های خیابانی زیبایی نیز در این منطقه وجود دارد که میتوانید انواع لباس های بسیار باکلاس تا لباس های روزانه خود را از این غرفه ها خرید نمایید. همچنین وجود برندهای لوازم آرایشی نیز در این محدوده میتواند نظر خریداران بسیاری را به خود جلب نماید. افراد میتوانند از برند های ارزان قیمت تا گران قیمت را متناسب با بودجه شخصی خود در این بازار تهیه نمایند. میونگ دونگ در دوره تعطیلات که به هفته طلایی نیز معروف است، دربهار برگزار میشود میتوان گفت این تعطیلات یک هفته ای هم در ژاپن وهم در چین برگزار میگردد و همه ساله در این فصل گردشگران و افراد زیادی به این مراکزخرید مراجعه نموده و قیمتهای مناسبی از محصولات خود را در این مکان ها تهیه مینمایند. یکی از مزیت های خرید از این مکان ها این است که تمامی مغازه دارهای این شهر به چند زبان مختلف از جمله انگلیسی، ژاپنی مسلط هستند و برای سفر به کره زبان انگلیسی میتواند کمک بسیار زیادی به افراد کند.

میونگ دونگ در سئول

روستای بوکچون هانوک (Bukchon Hanok Village)

اگر به دنبال یک محیط دنج برای انواع عکاسی هستید به شما پیشنهاد میکنیم به روستای بوکچون هانوک در سئول بروید در این محدوده خانه های سنتی بسیار زیبایی  دارد که کوچه های بسیار باریک و پرپیچ و خم دارد و محیطی بسیار زیبا برای عکاسی میباشد. این خانه ها در قرن 14 میلادی در دوره سلطنت چوسون ساخته شده است و طرح های سنتی و دارای سقف شیب دار میباشد که زیبایی سئول را چندین برابر کرده است. البته تا به الان دهکده بوکچون هانوک به عنوان میراث فرهنگی شناخته شده است و به همین دلیل یک منطقه حفاظت شده شناخته شده است. با وجود خانه های قدیمی در این محدوده میتوانید به انواع هنرهای سنتی و صنایع دستی این محدوده پی ببرید. وجود میزهای بسیار کوچک برای غذاخوری، مبل و صندل، لباس های ستنی بسیار زیبا و غیره میتواند قدمت این خانه ها را نشان دهد. همچنین در این محدوده افرادی هستند که به دیگران نواختن سازهای کره ای را میاموزند. این منطقه زیبا بین دو کاخ گیونگ بوک گانگ و کاخ گانگ دیوک گانگ قرار دارد که از بالای تپه میتوانید پس زمینه ساختمان های مدرن را از دور تماشا کنید.

روستای بوکچون هانوک در سئول

 

کاخ گیونگ‌ بوک‌ گونگ (Gyeongbokgung)

کاخ گیونگ بوک گونگ یکی از کاخ های سلطنتی میباشد که در زمان سلطه چوسون ساخته شده است. این کاخ در قلب پایتخت جدید سئول واقع شده است که در آن زمان شهر سئول به نام هانیانگ بود و گیونگ بوک گونگ در میان 5 قصر سلسله چوسون، بزرگترین قصر و کاخ اصلی بود. همچنین دولت کره وقت و سرمایه خود را صرف بازسازی و مرمت این کاخ برای نسل های آینده کرده است که این تلاش بازسازی و مرمت ساختمان ها در زمان اشغال ژاپن تخریب شده اند. افرادی که از کاخ دیدن میکنند میتوانند علاوه بر بازدید از موزه ملی کاخ کره از موزه ملی مردمی کره نیز دیدن نمایند. همچنین به جهت سهولت دسترسی از کاخ به سیوچون و بالعکس، دروازه غربی کاخ در دسامبر 2018 برای عموم باز شد طی 43 سال گذشته فقط سه ورودی به این کاخ وجود داشت. دروازه جنوبی، دروازه شمالی و ورودی شرقی موزه مردمی کره، و با باز شدن دروازه غربی ورود به کاخ از همه نظر امکان پذیر شده است. البته یکی از هیجان انگیز ترین بازدید ها از کاخ مشاهده مراسم گارد سلطنتی یا اجرای وظیفه گارد است که به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.

کاخ گیونگ‌ بوک‌ گونگ در سئول

کاخ چانگ ‌دئوک ‌گونگ  (Changdeokgung)

کاخ چانگ دیونگ گونگ یکی از بهترین و زیباترین کاخ های سئول میباشد که معماری بسیار زیبایی دارد همچنین وجود یک رود بسیار زیبا  در این کاخ در جریان است که به اصول فنگ شویی بسیار پایبن است. وجود باغ مخفی، محوطه عمومی کاخ و سکونتگاه خاندان سلطنتی است که سه بخش اصلی این کاخ بزرگ هستند که برای بازدید نمودن از همه اینها باید سه ساعت زمان خود را بگذارید. این اقامتگاه سلطنتی در سال 1405 ساخته شده است. که دروازه ورودی عظیم دوهوامون با خیمه چوبی دو طبقه یکی از زیبا و چشمگیرترین مکان های نمایشی میباشد که تالار سلطنتی را در خود قرار داده است. قدم زدن در اطراف این کاخ یک تجربه بی نظیر را برای افراد رقم میزند و وجود باغ های شگفت انگیز هاون در پشت کاخ قرار دارد و یک استخر بسیار زیبا، حوضچه های بزرگ و پرآب، درختان سر به فلک کشیده نیز منظره این منطقه را بیش از پیش زیبا کرده است.

کاخ چانگ ‌دئوک ‌گونگ در سئول

پارک هانگانگ (Hangang Park)

در حاشیه رودخانه هان که از سئول میگذرد پارک هانگانگ قرار گرفته است این پارک دربردارنده 13 پارک مجزا میباشد که برای بازدید کنندگان یک فعالیت تفریحی به شمارمی‌آید. در این پارک میتوانید استخرهای شنا، مسیرهای دوچرخه سواری، زمین های فوتبال، زمین های تنیس، قایقرانی،اسکی و غیره را مشاهده نمایید.

پارک هانگانگ در سئول

قاره

  • آسیا

به دنبال

  • شهرگردی

  • ماجراجویانه

به سبک

  • مدرن و لوکس

  • تاریخی و فرهنگی

  • رمانتیک و عاشقانه

  • بکرگردی

  • استراحت و ریلکسی

کشور

  • کره جنوبی

شهر

  • سئول