بهترین فصل سفر به اسپانیا

اگر میخواهید سفری به کشور رنگارنگ داشته باشید ولی نمیدانید چه موقعی از سال برای این سفر مناسب است، پیشنهاد ما به شما این است که تا انتهای مقاله بهترین فصل سفر به اسپانیا را مطالعه نمایید. در این مقاله قصد داریم بهترین فصل های سفر به اسپانیا و ارزان ترین زمان برای رزرو اقامتگاه ها را برایتان شرح دهیم، با رویای شیرین همراه باشید.

قاره اروپا یکی از قاره هایی میباشد که زمستانی بسیار سرد دارد که کشور جنوبی همچون اسپانیا نیز از این قاعده مستثنی نمیباشد، زیرا سواحل جنوبی این کشور همانند ایبیزا در فصل زمستان دارای آفتابی ملایم است. پس اگر از جمله افرادی هستید که سرمایی هستید، در شهرهایی همچون بارسلون و مادرید از شدت سرما در امان نخواهید بود. پس چه فصلی برای سفر به اسپانیا مناسب است؟ ( جهت مشاهده رزرو تورها  کلیک نمایید.)

سفر به اسپانیا

سفر به اسپانیا در فصل بهار، از مارس تا ژوئن

سفر به اسپانیا در فصل بهار از مارس تا ژوئن آغاز میشود. فصل بهار، گردشگران بسیاری به اسپانیا سفر میکنند و از مناظر و جاذبه های گردشگری آن لذت میبرند. در این فصل با وجود آنکه کمی سرمای زمستان را به همراه دارد، میتوانید از تفریحات آبی و بناهای بسیار معروف بارسلون و مادرید دیدن نمایید. همچنین اگر تمایل دارید مجذوب سرسبزی این کشور شوید، بهار مناسب ترین فصل برای سفر به اسپانیا میباشد. در این فصل جشن های بسیاری در بسیاری از شهرها برگزار میشود که از جمله شهروالنسیا که رژه های فوق العاده و آتش بازی های هیجان انگیز دارد.

البته چیزهای لذت بخش زیادی همچون نمایشگاه آوریل در سویل، مسابقات حیاط کوردوبا، فریا دل کابالو که فقط چند مورد از آن است. پس توصیه رویای شیرین به دوست داران سفر این است که اگر در فصل بهار سفر میکنید، حتما با خود لباس گرم بردارید تا بتوانید با تغییرات دمای آن کنار بیایید و از تعطیلات خود به معنای واقعی لذت ببرید.

سفر به اسپانیا در فصل بهار

سفر به اسپانیا در فصل تابستان، از ژوئن تا سپتامبر

هنگام سفر به اسپانیا در فصل تابستان از ژوئن تا سپتامبر شاهد شلوغ ترین روزهای خود در این کشور خواهید بود زیرا دما در فصل تابستان این کشور بین 18 تا 30 درجه  سانتی گراد متغیر است و با وجود تابش ملایم آفتاب میتوانید از تفریحات ساحلی در تمام ساعات روز و آب و هوای ملایم آن لذت ببرید و هیچ گونه دغدغه ای از بارش باران و سرمای هوا از تفریحات کشور اسپانیا لذت ببرید. البته باید بگوییم برای سفر در این فصل کرم ضد آفتاب، لباس خنک و نخی به همراه لوازم ضروری را فراموش نکنید. در این فصل میتوانید چندین فستیوال جذاب از جمله شراب در لاریوخا یا جشن سن پدرو را مشاهده نمایید.

این فصل بهترین زمان برای مشاهده موزه و گالری های هنری میباشد. هم چنین در تابستان قیمت بلیط و اقامتگاه به شدت افزایش می یابد بنابراین بهتر است از قبل رزرو کنید. تابستان اسپانیا کنسرت های شبانه بی نظیر دارد و اصلا جای تعجب ندارد که گردشگران تمایل دارند در این زمان به این کشور سفر کنند. برای آنکه سفری لذت بخش تر داشته باشید حتما با خود کتونی و لباس راحتی به همراه ضد آفتاب داشته باشید تا بتوانید از سواحل بی نظیر این کشور نهایت لذت را ببرید.

سفر به اسپانیا در فصل تابستان

سفر به اسپانیا در فصل زمستان، از دسامبر تا مارس

سفر به اسپانیا در فصل زمستان، از دسامبر تا مارس آغاز میگردد. در این زمان دما میتواند بین 6 تا 16 درجه سانتی گراد نوسان داشته باشد. باید بگوییم ماه زمستان در کشور اسپانیا از نوامبر تا فوریه طول میکشد و ژانویه یکی از سردترین ماه است. همچنین باید بگوییم شهرهایی همچون مادرید و بارسلون از نقاط سرد اروپا هستند که در برخی از روزهای آن شاهد بارش برف و باران خواهید بود.

اما در گالیسیا بارش بسیار کمتری مشاهده میگردد و دمای هوا در اندلس و سواحل مدیترانه ای بسیار ملایم است. اگر در فصل زمستان تمایل دارید به این کشور سفر کنید میتوانید در پایان سال شاهد جشن های شگفت انگیز سال نو باشید و از آن لذت ببرید و مناطق جنوبی این کشور را برای سفر انتخاب نمایید.

سفر به اسپانیا در فصل زمستان

ارزان ترین زمان سفر به اسپانیا برای رزرو اقامتگاه ها

از ارزان ترین زمان برای رزرو اقامتگاه ها میتوان به اواخر پاییز و اویل زمستان اشاره نمود. که هتل های اسپانیا با قیمت مناسب قابل رزرو هستند. اما در فصل بهار و تابستان به دلیل تقاضای بیشتر، قیمت هتل های آن نیز افزایش می یابد. پس اگر تمایل دارید در بهترین زمان به اسپانیا سفر کنید و از جاذبه های گردشگری آن لذت ببرید فصل بهار و اواخر فصل تابستان، برای رزرو تورهای اسپانیا بسیار مناسب میباشد.

نتیجه گیری

کشور اسپانیا یکی از کشورهایی با جاذبه گردشگری بسیار زیبا و منحصر به فرد میباشد که همه فصل این کشور دیدنی است ولی افرادی هستند که نمیتوانند در فصل سرد سال این کشور به دلیل سرمای زمستان از جاذبه های گردشگری بسیار زیبای این کشور اروپایی لذت ببرند که پیشنهاد ما به این افراد این است که حتما از زیبایی های فصل بهار و تابستان اسپانیا دیدن نمایند. علاوه بر جاذبه های گردشگری میتوانند از جشن های شبانه به همراه غذاهای خوش طعم با فرهنگ اسپانیایی نیز لذت ببرند. امیدوارم مقاله بهترین فصل سفر به اسپانیا برایتان مفید بوده باشد.

قاره

  • اروپا

به دنبال

  • شهرگردی

  • دریا

  • جنگل

  • ماجراجویانه

به سبک

  • مدرن و لوکس

  • تاریخی و فرهنگی

  • رمانتیک و عاشقانه

  • بکرگردی

  • استراحت و ریلکسی

کشور

  • اسپانیا