مقایسه مناطق کمر بلک لارا در آنتالیا

امکانات و ویژگی‌های بارز آنتالیا

اگر بخواهیم در رابطه با امکانات و ویژگی های شهر گردشگری کشور ترکیه صحبت کنیم میتوانیم به کلانشهر های کمر بلک و لارا بپردازیم ، ما در این مقاله از سایت گردشگری رویای شیرین به بررسی مناطق ذکر شده خواهیم پرداخت.

یکی از بهترین و بی نظیر ترین مناطق گردشکری در کشور ترکیه شهر آنتالیا می باشد که به دلایل جاذبه های گردشگری ایی که دارد می تواند مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب نماید و سالیان سال است که آنتالیا تبدیل به یک شهر گردشگری بینظیر برای خانواده ها شده و اکثر آن ها آنتالیا را به باقی شهرهای ترکیه ترجیح می دهند.

از آنجایی که آنتالیا شهری ساحلی در ترکیه می باشد گردشگران خارجی و داخلی زیادی طی سال از آن بازدید میکنند و ناگفته نماند که آنتالیا تمامی امکانات رفاهی و تفریحی را پوشش میدهد.

قبل از مقایسه مناطق کمر بلک لارا در آنتالیا باید ذکر شود گه آنتالیا جزو یکی از پنج شهر زیبا و مهم ترکیه به حساب می آید که در جنوب غربی کشور هست  و فاصله کمی با رشته کوه توروس دارد.

در شهر بزرگ و مدرن آنتالیا از زمان امپراتوری عثمانیان آثار زیادی به جا مانده که به همین دلیل است آنتالیا شامل مکان های تاریخی و قدیمی زیادی هست. البته ناگفته نماند گه آنتالیا شامل رستوران ها، مراکز گردشگری، تفریحی و سواحل بی نظیری هم هست که علاقه مندان و گردشگران زیادی را به خود جذب نموده است. اگر برای شما هم هزینه سفر نکته حائز اهمیتی می باشد باید به شما بگویم که آنتالیا به نسبت سایر شهرهای کشور ترکیه بسیار ارزان تر است.

از دلایلی که آنتالیا بین اروپائیان و ایرانیان مقیم ترکیه از ارزش  بالایی برخوردار است می توانیم به سواحل رویایی و آب و هوای خوب این شهر به دلیل فاصله کم آن از کوه و دریا اشاره کنیم.

شما میتوانید از تور آنتالیا آژانس مسافرتی و گردشگری رویای شیرین دیدن نمایید. 

بهترین مناطق واقع شده در شهر آنتالیا

شهر بزرگ و مدرن آنتالیا مرکز استانی با همین نام است که از جمله شهرهای توریستی و گردشگری و بسیار مهم در کشور مهم و بزرگ ترکیه به حساب می آید.

در اصل باید گفته شود که آنتالیا با توجه به جاذبه های گردشگری، کوه و ساحلی که دارد به عنوان مرکز و قطب تفریحی و گردشگری در ترکیه در بین ایرانیان و اروپائیان شناخته شده است. و همچنین این شهر از بزرگترین مناطق گردشگری ساحلی می باشد که تماما هتل ها فاصله کمی با ساحل دارند.

آژانس گردشگری و تفریحی رویای شیرین در این مقاله قصد دارد تا بهترین مناطق اقامتی را بررسی نماید پس با ما همراه باشید .

منطقه لارا آنتالیا

 در ابتدا باید بگویم که مناطق لارا و کمر آنتالیا با توجه به منطقه های دیگر پرطرفدار هستند.

شهر لارا یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین سواحل در شهر آنتالیا می باشد  که شامل دریایی ملایم با آب های شفاف میباشد و گردشگران می توانند به راحتی در این منطقه ریلکس کرده و از مشاهده دریای شفاف ترکیه لذت ببرنند.  

رستوران ها، کافه و اسنک بار و هتل های بسیار مجهز و کاملی در این منطقه فراهم شده و تفریحات و سرگرمی های زیاد و متنوع ایی برای گردشگران فراهم شده است.

یکی از مهم ترین نکاتی که حتما باید به آن دقت کنیم فاصله کم آن تا فرودگاه آنتالیا می باشد در واقع این فاصله 12 کیلومتری رفت و آمد را برای گردشگران داخلی و خارجی بسیار راحت کرده و گردشگران می توانند تنها با استفاده از یک تاکسی و یا وسایل نقلیه عمومی همانند اتوبوس به راحتی به مرکز شهر برسسند. از دیگر نکات حائز اهمیت این است که در مرکز شهر به راحتی میتوان دوچرخه و موتور کرایه کرد.

منطقه گردشگری لارا اقاتگاه ها و هتل های پنج ستاره زیادی با قیمت های مناسبی ارائه می شود در ادامه به بررسی برخی از هتل های این منطقه خواهیم پرداخت.

هتل های منطقه گردشکری لارا: های هتل کرون پلازا، هتل شروود ریزورت لارا، هتل لارا ایمپایر لارا، هتل تایتانیک لارا، هتل باروت لارا و ...

 

 

منطقه کمر آنتالیا

در واقع کمر یگی از کلان شهرهای آنتالیا می باشد که تنها 42 کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد و به دلیل فاصله کمی که با آنتالیا دارد جزو یکی از پرطرفدارترین کلان شهر های آنتالیا به حساب می آید. این منطقه به دلیل بافت روستایی ای که دارد دارای هتل هایی با حیاط یا باغ اختصاصی هستنند و مناسب گردشگرانی می باشند که علاقه زیادی به طبعیت و جنگل دارند، هست.

ناگفته نماند که کمر نیز همانند لارا کلانشهری ساحلی می باشد که به دلیل شافیت و زلال بودن آب فرصت مناسبی برای غواصی، قایق رانی و شنا می باشد.

هتل های کمر نسبتا قیمت ارزان تری از منطقه لارا دارند این موضوع برای بسیاری از افراد اولویت به حساب می‌آید. در کمر رستوران های مجلل و بار و کلاب های بسیاری وجود دارد و کوه های زیبایی هم برای کوهنوری دارد و همین موضوع باعث شده تا طرفداران طبیعت و محیط زیست کمر را برای اقامت انتخاب کنند.

سواحل  منطقه کمر جزء یکی از مناطقی می باشد که پرچم آبی دارد. حال شاید برای شما سوال شود که پرچم آبی چیست؟ در اصل پرچم آبی به اصطلاح از سمت اتحادیه اروپا ارائه می شود که به معنی سواحل پاک و دارای استاندارد های زییست محیطی هست.

کلان شهر کمر بخش های مختلفی دارد که از مهم ترین آن ها می‌توان به کریس، گامیووا، گوینوک، تکیرووا و بلدیبی اشاره داشت. داشتن ساحلی با شن های طلایی، آبی کریستالی و امکانات خوب از ویژگی هایی هستند که کمر را به یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی آنتالیا تبدیل کرده‌ است.

کمر نیز هتل های متعددی مانند لارا دارد که از مهم‌ترین آنها می توان به هتل مکس رویال کمر، هتل ریزورت و اسپای کارمیر، هتل ریکسوس بلدبی، هتل رکسوس سان گیت، هتل کریستال دی لاکس، هتل مارتی میرا،، هتل لیماک لیرا، هتل کریستال فلورای کمر، هتل آما آنتدون کمر و... اشاره داشت.

 

 

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک در اصل یکی دیگر از بهترین سواحل آنتالیا می باشد این منطقه دارای زمین های گلف بزرگی می باشد. این کلان شهر در فاصله 36 کیلومتری در شرق آنتالیا واقع شده است و دارای مکانهای تاریخی بسیار زیادی می باشد و گردشگران می توانند علاوه بر تفریح و گردش در سواحل بلک از مکان های تغاریخی و باستانی بلک نیز دیدن نمایند.

در واقع ارزان قیمت بودن تورهای بلک گزینه مناسبی برای زوج های جوان می باشد البته ارزان قیمت بودن هتل های بلک به معنی این نمی باشد که هتل های این شهر از امکانات تفریحی و رفاهی زیادی برخوردار نمی باشد برعکس هتل های بلک از امکانات رفاهی زیای برخوردار می باشد.

در اصل باید به این موصوع نیز اشاره کرد که از مهم‌ترین هتل های منطقه بلک می‌توان هتل تایتانیک دلوکس، هتل گرانادا لاکچری بلک، هتل پاپیلون بلویل، هوتل سوسسی لاکچری، هتل سنستیو پریمیوم ریزورت و اسپا، هتل اورنج کانتی ریزورت بلک و هتل الا کوالیتی را نام برد.

 

 

بهترین منطقه های آنتالیا کدام مناطق هستند؟

اگر برای شما هم سوال است که بهترین منطقه های آنتالیا کدام یک از مناطق ذکر شده هست ما به شما میگوییم پاسخ این سوال مشخص نیست زیرا هر یک از مناطق کمر بلک و لارا در آنتالیا ویژگی ها و زیبایی های خاص خودشان را دارند پس نمیتوان گفت کدام یک بهتر است. در واقع باید هدف گردشگر از بازدید این شهر را مورد بررسی قراردهیم تا بهترین و مناسب ترین شهر را انتخاب کنیم.

نتیجه گیری:

منطقه کمر: این منطقه در جنوب شرقی آنتالیا قرار دارد و با فاصله‌ای حدود 42 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. این منطقه به دلیل فاصله نسبتاً کم با مرکز شهر و دسترسی راحت به بازارهای محلی و امکانات عمومی مناسب، بسیار محبوب است. همچنین در این منطقه امکانات تفریحی ورزشی نیز وجود دارد.

منطقه لارا: این منطقه در شرق آنتالیا واقع شده و با فاصله‌ای حدود ۱۰ کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد. لارا به دلیل شناورهای زیبا و باورنکردنی خود معروف است. در این منطقه هتل‌های بسیار بزرگ و تفریحی فراوان وجود دارد و به همین دلیل گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است.

منطقه بلک: این منطقه در جنوب غربی آنتالیا قرار دارد و با فاصله حدود 36 کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد. محیط آرام و زیبای این منطقه با استفاده از مواد سنگی و چوبی ساخته شده است. هتل هایی در این منطقه وجود دارد که با طراحی زیبا و خدمات متمایز خود توجه گردشگران را به خود جلب کرده اند.

هرکدام از مناطق بالا دارای ویژگی‌های خاص خود هستند و بسته به سلیقه و نیاز گردشگر، می‌توانند به عنوان مقصد مناسبی برای تفریح و سفر به آنتالیا در نظر گرفته شوند.

 

قاره

  • آسیا

به دنبال

  • شهرگردی

  • دریا

  • جنگل

  • ماجراجویانه

به سبک

  • مدرن و لوکس

  • تاریخی و فرهنگی

  • استراحت و ریلکسی

کشور

  • ترکیه

شهر

  • آنتالیا