فرق اقامت هتل و کاسا

سفر به کشور کوبا  همراه با ثبت خاطرات بیاد ماندنی خواهد بود. از معروف ترین شهرهای توریستی کشور کوبا می توان به هاوانا،  وارادو،  ترینیداد اشاره کرد. کشور کوبا دارای هتل و اقامتگاه های بسیاری برای پذیرش گردشگران خود است. اگر قصد سفر به شهر های توریستی در کوبا را دارید اما اطلاعاتی درباره اقامتگاه های کوبا ندارید. در ادامه این مطلب با معرفی ارزان ترین اقامتگاه کوبا با ما همراه باشید.

اقامت کاسا در کوبا

تجربه سفر ارزان به کشور کوبا نیازمند بودجه بندی است. همانطور که می دانید بیشترین هزینه در سفر به رزرو اقامتگاه ها بر می گردد. اگر خواستار تجربه اقامت در یک اقامتگاه خوب و ارزان هستید پیشنهاد ما به شما عزیزان اقامت در کاسا نیز می باشد. کاسا یک اقامتگاه خانگی  در خانه های قدیمی با معماری اسپانیایی می باشد. از ویژگی های اقامتگاه های خانگی کاسا می توان به دنج بودن و تزئین با وسایل عتیقه مثل: گرامافون های قدیمی، ژتون های بازی متعلق به کازینوی پیش از انقلاب می توان نام برد. در ادامه بیشتر درباره علت شکل گرفتن اقامتگاه  های خانگی صحبت خواهیم کرد.

 

اقامت کاسا در باکو

 

علت شکل گرفتن اقامتگاه های خانگی

اقامت های کاسا برای گردشگران کوبا بسیار محبوب هستند. این اقامتگاه‌های خانگی پس از اینکه قوانین سرسختانه‌ی دولتی مردم کوبا را از داشتن کسب‌وکارهای شخصی منع کردند، در قالب برند بی اند بی (B&B) ادغام شدند. 

فاصله اقامت کاسا تا هاوانا

 اقامتگاه کاسا در منطقه خلوتی قرار دارد اما به جاذبه های شهر بسیار نزدیک است. بنابراین گردشگران می توانند به راحتی بعد از ده دقیقه به قلب منطقه هاوانا و دیگر مناطق توریستی کوبا برسند. از آنجایی که گردشگران علاقه مند به تجربه های مختلف در سفر هستند اقامت در کاسا نیز احساس زندگی بومی در خانه های  قدیمی کوبا را به آن ها منتقل می کند. البته برای تجربه یک سفر فوق العاده و کامل پیشنهاد ما به شما استفاده از اقامت های ترکیبی است.

کشور

  • کوبا