ویتنام و جاذبه های گردشگری آن

تعداد گردشگرانی که  ویتنام را برای سفری هیجان انگیز انتخاب می کنند بسیار زیاد است 

تعداد گردشگرانی که  ویتنام را برای سفری هیجان انگیز انتخاب می کنند بسیار زیاد است اگر شما هم علاقه مند به تجربه سفری به یادماندنی در ویتنام هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید

مختصری درباره کشور ویتنام

طبیعت کشور ویتنام خیره کننده است و مردمانی بسیار پر هیاهو و دیدنی دارد. اگر به دنبال ماجراجویی و مشاهده فرهنگ های مختلف هستید سفر به ویتنام گزینه مناسبی برای شما می باشد. آب و هوای این کشور بسیار عالی است به همین دلیل می توان در اکثر فصل ها به آن سفر کرد. همچنین جاذبه های گردشگری ویتنام بسیار زیاد هستند که در این مقاله ما سعی داریم چند نمونه از بهترین های آن را معرفی کنیم.

معرفی غذاهای محبوب کشور ویتنام

غذاهای کشور ویتنام بسیار لذیذ هستند و از مواد محلی و فصلی بسیاری در پختن غذاها استفاده می کنند. طعم و مزه غذاها در کشور ویتنام بی نظیر است و احتمالا یکی از پر رمز و راز ترین غذاهارا می توان در کشور ویتنام پیدا کرد. در ادامه به معرفی برخی از غذاهای لذیذ در ویتنام اشاره کرده ایم.

  • رز سفید در هوی آن
  • ماهی و سبزیجات در کن چوا 
  • دلتای مکونگ یا ال فو در شمال

هوی آن

کشور ویتنام دارای مناطق باستانی زیبا بسیاری است که در گوشه گوشه آن می توان رستوران های زیبا با غذاهای لذیذی را پیدا کرد. در خیابان های هوی آن می توانید لباس فروشی های جالب و شلوغی را مشاهده کنید که افراد بسیاری مشتاق بازدید از آن هستند. یکی از اتفاقات جالب در رستوران های هوی آن یادگیری پخت غذاهایی است که در آن مکان سرو می شوند. در کنار هوی آن ساحل باشکوه آن بنگ وجود دارد که پیاده یا با یک دوچرخه در زمانی کم می توانید به سمت آن بروید و در کنار ساحل چرخی بزنید. محله هوی آن حالت باستانی دارد و بیشتر شما را در تاریخ و اتفاقات گذشته غرق خواهد کرد.

 

هوی آن

 

پارک ملی فونگ نها که بانگ

یکی از مرتفع ترین مکان های گردشگری در کشور ویتنام پارک ملی فونگ نها نیز می باشد. فونگ نها یکی از مرتفع ترین تپه های ویتنام است که با درختان سرسبز پوشیده شده و فضای دلنشین و زیبا را بوجود آورده است. در فونگ نها سرازیر شدن رودخانه ها از کوه ها و صدای آب  را مشاهده خواهید کرد. بدون شک یکی از تماشایی ترین جاذبه های گردشگری کشور ویتنام پارک ملی فونگ نها می باشد. اگه به دنبال ثبت لحظات خود در لوکیشن های خاص هستید باید بگوییم که فونگ نها یکی از پهناور ترین غار های جهان را دارد که می توانید از آن فضا برای عکاسی استفاده کنید.

 

پارک ملی فونگ نها که بانگ

 

خلیج هالونگ

یکی دیگر از جاذبه های فوق العاده خیره کننده کشور ویتنام خلیج هالونگ نیز می باشد. خلیج هالونگ با بیش از دو هزار جزیره  دارای منظره های بسیار زیبایی برای بازدید است. اگر  هوای مه آلود را دوست دارید می توانید صبح زود به سمت غار و تالاب های هالونگ با استفاده از قایق بروید.

 

خلیج هالونگ

 

شهر هوشی مین

هوشی مین شهری با انرژی خاص است که همه گردشگران را به خود جذب کرده است. هوای هوشی مین گرم است و بهتر است لباس های خنک تری را برای بازدید از این لوکیشن در نظر داشته باشید اگر از محیط های شلوغ و صدای موتور خوشتان نمی آید هوشی مین گزینه خوبی برای شما نخواهد بود.

 

شهر هوشی مین

 

هوئه

جالب است بدانید که هوئه به مدت ۱۵۰ سال پایتخت کشور ویتنام بوده است و وقت گذراندن در آن کار آسان و لذت بخشی است. شهر هوئه در کنار رودخانه پرفیوم قرار دارد. اگر علاقه مند به تست غذاهای خاص با طعم های لذیذ هستید در هوئه به راحتی می توانید بهترین ها را امتحان کنید. یکی از مزایای بازدید از هوئه عدم ترافیک در خیابان های آن است. بیشتر اقامتگاه های سلطنتی و زیبا را می توانید در هوئه مشاهده کنید دروازه های محکم برج و بارو ها همه و همه در هوئه قرار دارند. شاید تا به حال پاگودا های زیادی را مشاهده کرده باشید اما باید بدانید که در هوئه یکی از خاص ترین و چشمگیر ترین پاگودا وجود دارد که لازم است حتما آن را ببینید.

هانوی

اکنون پایتخت کشور ویتنام هانوی است. علاوه بر باستانی بودن کشور ویتنام، در هانوی شاهد پیشرفته تر شدن این کشور و هدایت آن به سمت دنیای بروز و مدرن خواهید بود.اگر به هانوی رفتید حتما از خیابان اولد کوارتر دیدن کنید. اولد کوارتر به شما طعم یک قهوه فیلتر شده بی نظیر را هدیه می دهد. از دیگر خوراکی های خوشمزه خیابان اولد کوارتر می توان به خوراک لذیذ خرچنگ اشاره کرد.

 

 

کرانه شمالی

اگر عاشق ماجراجویی هستید بهترین لوکیشن در ویتنام برای شما کرانه شمالی است. کرانه شمالی با سربالایی های سرگیجه آورنده، گذرگاه کوان، دروازه بهشت، قندیل های بلند، گرانیت های بیرون زده، دور نماهای هیجان انگیز تجربه ای جسورانه را در خاطرات شما ثبت خواهد کرد.

به دنبال

  • شهرگردی

  • جنگل

  • ماجراجویانه

به سبک

  • بکرگردی

کشور

  • ویتنام